گوشی تاشو سامسونگ در سال 2017 عرضه خواهد شد

گوشی تاشو سامسونگ در سال 2017 عرضه خواهد شد

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که سعی کرده خلاقیت و نوآوری را همیشه چاشنی محصولات خود کند. به‌تازگی نیز پتنت‌هایی از موبایل‌هایی با صفحه نمایشگر تاشو در فضای مجازی منتشرشده که خبر از تلاش کمپانی کره‌ای برای ساخت چنین گوشی می‌دهد، هرچند به‌تازگی متوجه شده‌ایم که قرار است گوشی تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.


این موضوع تقریباً به‌صورت غیررسمی تأیید شده که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی با صفحه‌ی قابل‌انعطاف است و یک پتنت نیز به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از محصولی نوآورانه و جالب در نوع خود می‌داد.

صفحه گوشی تاشو سامسونگ می‌تواند از 5 اینچ به 7 اینچ تبدیل شود

اگر بخواهیم در مورد آنچه که تاکنون در مورد این گوشی متوجه شده‌ایم بگوییم باید به این امر مهم اشاره کرد که این موبایل درواقع صفحه قابل‌انعطاف 5 اینچی دارد درست مانند آنچه که در گلکسی اس 7 دیده بودیم البته با این تفاوت که شما می‌توانید این صفحه را درزمانی که خواستید از 5 به 7 اینچ تغییر دهید.

با این حساب باید گفت که شما می‌توانید یک گوشی داشته باشید که در شرایط لازم قابل‌تبدیل به یک تبلت 7 اینچی است. گویا برای این طراحی اسمی نیز در نظر گرفته‌شده و به آن اسمارتلت (Smartlet) می‌گویند.

بنا بر گزارشات گویا نقشه‌های سامسونگ برای گسترش و طراحی هرچه بهتر این اسمارتلت به خوبی پیش می‌رود و طبق گفته لی چنگ هون از بخش تولید صفحات نمایشگر سامسونگ قرار است از صفحات تولید سامسونگ در این گوشی استفاده شود. وی همچنین گفته که این صفحات در نیمه‌ی دوم سال میلادی 2016 به تولید انبوه خواهند رسید.

این صفحات نمایشگر در گوشی تاشو سامسونگ استفاده خواهند شد و به طبق گفته‌های یک منبع معتبر گویا باید شاهد عرضه محصول جدید کمپان کره‌ای در سال 2017 باشیم. هرچند مشخصات سخت‌افزاری این دیوایس هنوز مشخص نشده است و جزئیات طراحی، مشخصات احتمالی، نامی که برای آن انتخاب خواهد شد و دیگر موضوعات در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

در حال حاضر نیز در کنار اطلاعات کمی که داریم هنوز اطلاعات جدیدی از منبع دیگری افشا نشده تا این خبر را تأیید کنند. هرچند با انتشار این خبر می‌توان از صحت خبر قبلی که در مورد پتنت سامسونگ بود مطمئن شد.

درصورتی‌که چنین گوشی در سال 2017 ساخته شود باید گفت که می‌تواند به بزرگ‌ترین اتفاق سال 2017 تبدیل گردد. گوشی تاشو سامسونگ که توانایی تغییر اندازه صفحه‌ی آن را دارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به حق چیزای ندیده…

    ما که تا الان نواوری و خلاقیتی از سامسونگ ندیدیم.مخصوصا تو بخش موبایل
    همشششششش کپییی

  2. یه جای کار میلنگه!
    تناقض های زیادی وجود داره.
    گفته: ‘۵ اینچه که میتونه در موقع لزوم! تبدیل به ۷ اینچ شه’ ، این چطور امکان داره بجز اینکه صفحه نمایش شامل حداقل سه تیکه جداگانه باشه. تو عکس ولی یه صفحه یکدست دیده میشه!
    از طرفی یه عکس از یه پتنت چند وقت قبل اومده بود که تو عکس می دیدی یه گوشی [مثلا] چهار اینچیه که وقت باز شدن کامل، میشه هشت اینچ’ .[این حالت به نظرم باحال تر و کاربردی تر باشه]
    این حالت که اصلا با این حرف مطابقت نداره!!
    فکر کنم جواب تمام تناقضات این باشه که باید صبر کرد.

    • سلام سامسونگ تعداد زیادی پتنت ثبت کرده که هر بار یکی از اون پتنت‌ها به بیرون درز می‌کنه و این خبر بیشتر به واقعیت نزدیک هست البته به قول شما باید صبر کرد و دید.