فردی در بازی کلش رویال 12000 دلار جم خرید!

این یک راز نیست که بازی‌های مجانی در موبایل از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند و هرروزه شاهد افزایش تعداد کاربران بازی‌های مجانی و همچنین ساخت بازی‌های بیشتر مانند بازی کلش رویال (Clash Royale) هستیم. اما چقدر باید برای این بازی‌های مجانی هزینه کرد؟

بازی‌های مجانی اصولاً به شیوه‌ای هستند که کاربر می‌تواند بدون پرداخت پولی بازی را دانلود کرده و به انجام آن بپردازد اما برای تولید درآمد سعی شده تا گیم پلی بازی به نحوی باشد تا کاربر برای پیشرفت در بازی آیتم‌ها یا پول رایج در بازی را بخرد. این شیوه باعث شده تا شما پول واقعی خود را با پولی که در یک بازی است تعویض کنید و از انجام این کار احساس خوبی نیز داشته باشید.

سوپرسل یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های ساخت بازی‌های مجانی است که از بازی‌های آن می‌توان به کلش آف کلنز (Clash of Clans) اشاره کرد. حال این کمپانی از همان ترکیب جالب در بازی جدیدی به نام کلش رویال استفاده کرده که باید گفت جذابیت آن نسبت به کلش آف کلنز دوچندان است.

بازی کلش رویال در سبک کارتی بوده و که از تم کلش آف کلنز در آن استفاده‌شده است. برخلاف بازی کلش آف کلنز که یک بازی دفاعی است بازی کلش رویال سرعت بالاتری داشته و بیشتر تهاجمی محسوب می‌شود. البته شاید این بازی به‌عنوان موفق‌ترین محصول سوپرسل شناخته نشود اما می‌توان آن را منبع درآمد مناسبی برای این کمپانی کوچک دانست.

طبق گزارشاتی که به‌دستمان رسیده فردی تاکنون بیش از 12,000 دلار در بازی هزینه کرده تا به کارت‌ها و آیتم‌های بازی دست یابد. جالب است بدانید که با این مبلغ می‌توان جدیدترین کنسول سونی یا مایکروسافت (نزدیک به 400 دلار) را به همراه یک مجموعه وسیعی از بازی‌های آن‌ها (هر بازی نهایت 60 دلار قیمت دارد) خرید و تازه برای خرید بازی‌های آینده نیز پول داشت.

این گیمر که در بازی به نام Chief Pat شناخته می‌شود دارای رنک اول بازی است و در ادامه می‌توانید مبارزه‌ای که این شخص با یک گیمر دیگر به نام LightWing داشته را مشاهده کنید.

اگر شما نیز به انجام بازی کلش رویال می‌پردازید و یا قصد انجام آن رادارید بی‌شک این ویدیو ارزش دیدن را خواهد داشت. مخصوصاً اگر می‌خواهید بدانید که بازی در سطوح بالا چگونه خواهد بود. البته بهتر است بگویم بازی در سطوح 12 هزار دلاری چگونه است زیرا رسیدن به چنین سطحی با هزینه نکردن در بازی غیرممکن است و نیاز به‌صرف زمان زیادی دارد.

البته این میزان در مقابل هزینه‌ای که برای خرید جم در کلش آف کلنز صرف می‌شود مقدار ناچیزی است ولی سؤالی که وجود دارد این است که آیا واقعاً نیاز است تا در یک بازی به این مقدار هزینه کرد؟


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یارو درسته که خرج میکنه ولی ویدیو درست میکنه تو یوتیوب پول درمیاره.بی دلیل خرج نمیکنه

  2. وقتی پول داری ، دیگه مهم نیست کجا خرج میکنی ، مهم این میشه کجا لذت میبری پس همونجا خرج میکنن به همین راحتی
    من و شما که با کار و فلاکت پول در میاریم که نمیتونیم ، از دیده اونا نگاه کنی به نظر من که عادی هستش
    پول داری خرج کن لذتش رو ببر

    ولی از پول مهمتر به نظر من وقت هستش ، حیف وقت هستش اگه بخوای خواب وخوراکت رو روش بزاری

  3. سلام خدمت تمام دوستان
    تو بازی رویال کلن زدیم بیاید با هم بریم بالا
    اسم کلن:IRAN.ROYALE
    تگ کلن
    #۲RJG9L2
    خوش حال میشم اگه بیاید

  4. اخی ادم …. شول کمه