Romance of the Three Kingdoms

تاریخ انتشار نسخه غربی Romance of the Three Kingdoms 13 مشخص شد

بدون شک بازی‌های استراتژیک طرفداران پروپا قرص خودش را دارد. اگر از بازی‌بازان قدیمی یا به اصطلاحی Old School باشید با سری عنوان استراتژیک تاریخی Romance of the Three Kingdoms آشنایی لازم را دارید؛ عنوانی که بعد از 8 سال وقفه باری‌دیگر نسخه غربی آن قرار است، منتشر شود.

بر طبق اخبار منتشر شده، سازنده بازی همراه با برپایی جشن 30 سالگی این سری اعلام نمود که بازی‌بازان غربی به‌زودی می‌توانند سیزدهمین شماره از Romance of the Three Kingdoms  را بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 بازی کنند.

استودیو صاحب نام Koei در طی جشنی که برگزار شده بود، گفت:

از جمله ویژگی‌هایی موجود در 13Romance of the Three Kingdoms  می‌توان به وجود حالت Campaign  نام برد که این اجازه را به بازی‌بازان می‌دهد به صورت دلخواه و آزادانه یک تاریخ مشخص شده را برای شروع زمان بازی انتخاب نمایند و اقدام به شخصی‌سازی آن کنند. حالت دیگر موجود در بازی Hero می‌باشد؛ در این حالت که بیشتر جنبه آموزشی دارد، شما قادر به درک و مرور تاریخچه حوادث و وقایع کشور پهناور چین و یادگیری امور فنی آن زمان خواهید بود.

در ادامه  سخنگوی استودیو KOEI پیرامون داستان بازی ذکر کرد:

خط داستانی بازی پیرامون محور سقوط یک سلسله و ظهور جناح‌های تشنه قدرت دیگر، روایت می‌شود. بازی‌باز می‌تواند با سیاستی که در پیش گرفته در هر فرقه و جناحی که متمایل باشد، نفوذ کند. از چگونگی روند مراحل خسته نخواهید شد چرا که ما 700 شخصیت مختلف در بازی طراحی کرده‌ایم که هر کدام خصوصیات خلقی منحصر به‌فرد خود را دارد. شما بازی‌بازان می‌توانید برای شروع بازی شخصیت مورد علاقه خود را طراحی و بسازید یا اینکه از شخصیت‌های آماده و پرطرفداری همچون ژائو یون، لیو بی، کائو کائو و غیره استفاده نمایید.

لازم به ذکر است بازی 13 Romance of the Three Kingdoms در 5 جولای سال 2016 برابر با 15 تیر 1395 در آمریکا شمالی برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. دارندگان رایانه‌های شخصی این بازی زیبا را از طریق شبکه Steam می‌توانند دریافت کنند.

در انتها شما کاربران محترم گجت نیوز می توانید تصاویر منتشر شده از 13 Romance of the Three Kingdoms را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا تاکنون نسخه ای از سری Romance of the Three Kingdoms را تجربه نموده اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلم از کجا میشه این بازی رو خرید

  2. چین غیر از اون افسانه ی سه برادر چیز دیگه نداره؟
    تا حالا هزارتا بازی، هزارتا فیلم،هزارتا کارتون برای این داستان درست کردن