آیا موتو X3 به‌زودی عرضه می‌شود؟

آیا موتو X3 به‌زودی عرضه می‌شود؟

جدا از اینکه مدیرعامل موتورولا تغییر کرده، اخبار کمی از کمپانی موتورولا تاکنون منتشر شده و هنوز محصول جدیدی از این کمپانی ندیده‌ایم. هرچند به نظر می‌رسد به‌زودی باید شاهد معرفی گوشی‌های جدیدی از سری موتو X، موتو G و موتو E باشیم و همچنین شایعاتی نیز از گوشی موتو X3 نیز منتشر شده است.

یکی از مدل‌هایی که قرار است از سری موتو X عرضه شود گوشی موتو ایکس 3 (Moto X3) است. این نام در سایت Zauba لیست شده که وب‌سایت واردات و صادرات هند است. این دیوایس در سایت Zauba به نام Motorola Moto X3 قرارگرفته که البته بعید به نظر می‌رسد نام Motorola در محصول نهایی به‌کار رود و گویا قرار است این نام با نام Lenovo تعویض گردد.

این هندست دارای صفحه‌ی 5 اینچی بوده از یک سیم‌کارت استفاده خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات بیشتری از وب‌سایت هندی Zauba نمی‌توان به‌دست آورد. هرچند انتظار می‌رود که در آینده شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری باشیم.

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد نام این گوشی است که باعث سردرگمی ما شده است. زیرا مدل قبلی سری موتو X را اگر به خاطر داشته باشید به نام Moto X Pure Edition عرضه‌شده بود هرگز گوشی با نام موتو X2 ساخته نشد تا شاهد جانشینی برای آن با نام موتو X3 باشیم. هرچند با در نظر گرفتن سایت معتبر Zauba باید گفت که این موبایل وجود دارد و باید به همین نام نیز در آینده‌ای نزدیک عرضه شود.

اوایل این هفته نیز شاهد انتشار خبری مبنی بر وجود دو گوشی معرفی نشده از موتورولا بانام‌های XT1700 و XT1706 منتشر گشت که البته این نام‌ها در حقیقت شماره مدل‌های این دو موبایل هستند و نام اصلی دو گوشی هنوز منتشرنشده است.

احتمالاً این دو گوشی از سری موتو E خواهند بود و مشخصاتی مانند صفحه‌ی 5 اینچی، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای مدیاتک، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو خواهند داشت.

در حال حاضر ما در مورد مشخصات سخت‌افزاری و همچنین قابلیت‌های گوشی موتو X3 اطلاعاتی در اختیار نداریم و نمی‌توانیم این گوشی را با دو مدلی که احتمال می‌رود از سری موتو E باشند مقایسه کنیم. بنابراین باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از این موبایل‌ها منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*