HTC 10

گوشی HTC 10 تأییدیه FCC را دریافت کرد؟

کمتر از دو هفته دیگر رویداد اچ تی سی برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که گوشی HTC 10 تازه‌ترین پرچم‌دار این کمپانی تایوانی معرفی شود. حال تصاویری منتشرشده است که خبر از دریافت تأییدیه FCC توسط این گوشی هوشمند می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پرچم‌دار آینده اچ تی سی قصد دارد تا با ورود به بازار ایالات‌متحده، تجربیات خوبی را برای این کمپانی تایوانی رقم بزند. به‌تازگی 2 مدل از گوشی‌های اچ تی سی با شماره‌های 2PS6200 و 2PS6500 موفق به کسب تأییدیه FCC اروپا شده‌اند. با توجه به تیزرهای تبلیغاتی پخش‌شده، انتظارات از گوشی HTC 10 بسیار زیاد شده است. یکی از این تیزرها گوشی HTC 10 را سریع‌ترین گوشی اندرویدی می‌نامد و دیگری آن را مجهز به دو دوربین در جلو و عقب دستگاه می‌داند که برای نخستین بار در دوربین یک گوشی هوشمند از این لنزها استفاده‌شده است.

انتظار می‌رود HTC 10 به یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2660 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 820 با پردازنده 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. از نظر دوربین نمی‌توان حدسی برای این گوشی هوشمند زد. در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی منتظر آن هستند که بدانند با توجه به تیزرهای مختلف، دوربین HTC 10 چه قدرتی خواهد داشت. جالب اینجاست اخیراً این گوشی هوشمند توانسته در وب‌سایت AnTuTu امتیاز 156.091 را به‌دست آورد تا در جدول گوشی‌های قدرتمند جهان بالاتر از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 7 آج، شیائومی می 5 و آیفون 6 اس قرار گیرد.

بر اساس آخرین گزارشات احتمال دارد که HTC 10 طی یک رویداد در تاریخ 24 فروردین و در سه شهر مختلف نیویورک، لندن و تایپه رونمایی شود. برای هر طرفدار اچ تی سی، این پرچم‌دار به‌عنوان یک راز می‌ماند و دوست دارد تا هرچه سریع‌تر با گوشی هوشمند این کمپانی تایوانی آشنا شود. تصاویر منتشرشده که در زیر قادر به مشاهده آن‌ها هستید، می‌توانند نمونه‌هایی از دریافت تأییدیه FCC اروپا توسط گوشی HTC 10 باشند. خود اچ تی سی تا بدین لحظه چنین موضوعی را تأیید نکرده است.

تصاویر منتشر شده از تاییده FCC گوشی HTC 10

گوشی HTC 10

گوشی HTC 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*