بنچمارک هواوی P9هواوی در سال 2015

رشد 37 درصدی درآمد کمپانی هواوی در سال 2015

کمپانی هواوی که درزمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد گویا سال گذشته توانسته رشد 37 درصدی در کسب درآمد سالیانه را تجربه کند و یک رکورد خوب را از خود به‌جای بگذارد. با گجت نیوز همراه باشید.

درآمد سال گذشته‌ی این شرکت 61.10 میلیارد دلار بود که به‌نوبه‌ی خود یک رکورد بسیار خوب برای این شرکت به‌حساب می‌آید. درآمد سال گذشته‌ی این شرکت، بالاترین نرخ سود در 7 سال گذشته برای کمپانی هواوی است.

واحد تولید گوشی‌های هوشمند هواوی سهم زیادی را از این سود عظیم به خود اختصاص داده است. بخش تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت توانسته به‌تنهایی 44 درصد از کل درآمد سال گذشته‌ی این شرکت را شامل شود. بهتر است بدانید که هواوی اولین شرکت چینی است که توانسته به رکورد فروش بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 دست یابد.

یکی از دلایل موفقیت سال گذشته‌ی این کمپانی را می‌توان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پشتیبانی‌کننده از فناوری 4G برشمرد که رشد 21.4 درصدی را نسبت به سال 2014 درفروش گوشی برای این شرکت در پی داشته است.

Guo Ping یکی از مدیران ارشد هواوی، سرمایه‌گذاری زیاد در بخش تحقیق و توسعه و تمرکز استراتژیک این شرکت بر روی تجارت اصلی را مهم‌ترین عامل در موفقیت سال گذشته‌ی این شرکت بیان کرد. بهتر است بدانید که هواوی سالیانه حدود 20 درصد از کل درآمد دریافتی از فروش محصولاتش در ایالات‌متحده‌ی آمریکا را صرف بخش تحقیق و توسعه می‌کند.

Guo Ping ابراز امیدواری کرد که در سال 2017 درآمد این شرکت را به 75 میلیارد دلار در سال افزایش دهد. هواوی در چند سال گذشته پیشرفت خوبی را درزمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند داشته و توانسته در مدت کوتاهی درآمد بسیار خوبی را از این راه کسب کند. به نظر می‌رسد که این شرکت به روند رو به رشد خود طی سال‌های آینده ادامه دهد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*