گویا عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی اوکولوس ریفت (Oculus Rift) با مشکل مواجه شده است. همان‌طور که می‌دانید عرضه‌ی اوکولوس ریفت بیش از یک هفته است که شروع شده است

عرضه‌ی اوکولوس ریفت با تاخیر مواجه شد

گویا عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی اوکولوس ریفت (Oculus Rift) با مشکل مواجه شده است. همان‌طور که می‌دانید عرضه‌ی اوکولوس ریفت بیش از یک هفته است که شروع شده است، اما به نظر می‌رسد که کمپانی با کمبود قطعات مواجه شده و به همین دلیل ارسال هدست واقعیت مجازی به مشتریانی که آن را پیش خرید کرده بودند به تأخیر افتاده است.

هفته‌ی گذشته مدیرعامل و یکی از مؤسسین کمپانی، آقای پالمر لاکی به‌شخصه اولین اوکولوس ریفت را با دستان خودش به مشتری که آن را پیش‌خرید کرده بود تقدیم کرد تا رسما آغاز فروش هدست واقعیت مجازی اوکوس ریفت شروع شود.

هرچند با توجه به اخباری که به‌دستمان رسیده گویا خریداران این هدست در حال حاضر نمی‌توانند آن را دریافت کنند و اگر شما نیز منتظر عرضه‌ی اوکولوس ریفت بودید باید صبر کنید.

عرضه‌ی اوکولوس ریفت با تاخیر مواجه شد

به‌هرحال کمپانی برای اینکه مشتریان خود را راضی نگه دارد گفته است که هزینه‌ی ارسال هدست برای کسانی که سفارش داده بودند مجانی خواهد بود و بابت آن نیاز به پرداخت مبلغی ندارد. در ادامه می‌توانید ایمیلی را که اوکولوس به چند توسعه‌دهنده و همچنین مشتریان خود ارسال کرده را بخوانید:

ما به‌شدت در حال کار بر روی عرضه‌ی منظم محصولات هستیم و شما می‌توانید روند سفارش خود را در روز سه شنبه بیست و چهارم فروردین (دوازدهم آوریل) در سایت ما مشاهده کنید. بااینکه خیلی از هدست‌های واقعیت مجازی اوکولوس ریفت به‌طور منظم و سروقت به‌دست صاحبانشان خواهند رسید، بااین‌وجود ما هزینه‌ی ارسال هدست به تمام مشتریان را پوشش می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*