فروش گلکسی اس 7 گلکسی اس 7 اج

فروش گلکسی اس 7 سامسونگ در ماه مارس 10 میلیون دستگاه بوده است

فروش گلکسی اس 7 ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس 7 اج ( Galaxy S7 Edge ) سامسونگ در ماه مارس 10 میلیون دستگاه بوده است.این جدیدترین آمار از اولین ماه فروش پرچم داران سامسونگ در بازار است که نشان دهنده استقبال خوب از این دو گوشی‌ست.

فروش گلکسی اس 7 تحلیلگران بازار را غافلگیر کرد !

در حالی که بسیاری از تحلیلگران افول سوددهی سامسونگ را پس از عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ، دو پرچمدار جدید این کمپانی را پیش بینی کرده بودند، کاملاً عکس این قضیه اتفاق افتاده و فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ تنها در نخستین ماه عرضه به 10 میلیون دستگاه رسیده است.

اگرچه ما تا به حال هرچیز مهمی که در ارتباط با پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 7 وجود دارد را می‌دانیم اما نکته‌ی مهمی وجود دارد که شاید تا به حال به آن اشاره نشده است و آن هم میزان فروش این گوشی هوشمند است. یک ماه از فروش محصول جدید غول کره‌ای سامسونگ می‌گذرد و به نظر می‌رسد که گلکسی اس 7 در حال طی کردن مسیر موفقیت است. ناظرین بازار کره گزارش داده اند که فروش این محصول بسیار قویتر از حد انتظار بوده است. بنابر این می‌توان حدس زد که تجارتی فناوری موبایل سامسونگ پس از 2 سال کاهش، جون تازه‌ای گرفته است.

بر اساس گزارشات این شرکت کره‌ای نزدیک به 10 میلیون قطعه گلکسی اس 7 ( شامل مدل معمولی گلکسی اس 7 و مدل اس 7 اج ) را توانسته به فروش برساند و این درحالیست که تحلیلگران در خوشبینانه ترین حالت ممکن چنین میزان فروشی را حدود 7 میلیون دستگاه پیش‌بینی کرده بودند. این قضیه منجر به آن شده تا تحلیلگران انتظارات خود را از فروش گلکسی اس 7 در سال جاری بالا ببرند.

فروش گلکسی اس 7 گلکسی اس 7 اج

چهارشنبه گذشته سامسونگ اعلام کرد که سهام این شرکت با رشدی حدود 2.4 درصد مواجه شده که می‌توان آن را طی 18 هفته اخیر بی سابقه دانست. اگر بخواهیم به طور کلی نگاه کنیم ارزش سهام سامسونگ از اواسط ماه ژانویه تا به حال چیزی حدود 22 درصد با افزایش مواجه شده است که این مقدار رشد بیش از میزان آن در 3 ماهه گذشته بوده است.

دیدگاه‌های نخستین عملکرد فروش گلکسی اس 7 در بازار تا حدودی ناامید کننده بود تا بسیاری از تحلیلگران یپش بینی کاهش تقاضای این محصول در بازار را داشته باشند. در این بین سرمایه گذاران این کمپانی نیز نسبت به بیشتر بودن میزان فروش گلکسی اس 7 در مقایسه با مدل‌های قبلی این کمپانی تردید داشتند. تمامی این اتفاقات دست به دست هم دادند تا درآمد سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2016 با کاهشی 16 درصدی و میزان 4.51 میلیارد دلار برآورد شود که می‌توانست کمترین میزان در شش ماه گذشته باشد.

اما ورق کاملاً به سود سامسونگ برگشت. سامسونگ علاوه بر عرضه پرچمدارش، سرمایه گذاری قابل توجهی را در بازار میان رده‌ای‌ها انجام داد تا بدین شکل بتواند سهم خودش را در بازار حفظ کند. گلکسی اس 7 درست یک ماه زودتر از پرچمدار قبلی سامسونگ در مدت زمان مشابه معرفی شد و درست وقتی که این محصول برای نخستین بار دیده شد، آن زمان کمپانی اپل سامسونگ محصولی برای ارائه نداشت.

به اعتقاد تحلیلگران این تحرکات از سوی سامسونگ استراتژی‌های خاص این شرکت بوده است که منجر به موفقیت دو پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند آنها شده است. از سویی دیگر با توجه به همسان بودن این دو گوشی هوشمند، سامسونگ نیاز به مانور زیادی در ساخت قطعات نداشته است. به همین جهت سامسونگ دو پرچمدار تازه وارد خودش را با قیمتی 8.3 درصد کمتر از پرچمداران قبلی این کمپانی عرضه کرده است.

فروش گلکسی اس 7 ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس 7 اج ( Galaxy S7 Edge ) سامسونگ مدتی است در کشورمان نیز آغاز شده و طی این مدت ، شاهد نوساناتی در قیمت این دو گوشی در بازار کشورمان بوده ایم.جهت اطلاع از قیمت گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در بازار ایران و همچنین اطلاع از نوسانات قیمتی این دو گوشی ، به مطالب زیر مراجعه فرمایید :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*