گوشی اچ تی سی 10

گوشی اچ تی سی 10 یک مدل ارزان‌تر نیز خواهد داشت

اچ تی سی حدود یک هفته‌ی دیگر و در تاریخ دوازدهم آوریل (۲۴ فروردین) کنفرانسی را برگزار خواهد کرد که در این کنفرانس پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی گوشی اچ تی سی 10 (HTC 10) معرفی خواهد شد. طبق شایعات اخیر گویا قرار است در کنار این مدل، یک اسمارت‌فون میان رده باقیمت ارزان‌تر هم معرفی شود.

در این شایعات آمده است که مدل ارزان‌قیمت گوشی اچ تی سی 10 از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره خواهد برد؛ برخلاف مدل اصلی که دارای پردازنده‌ی پیشگام کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. جدا از شایعات جسته‌وگریخته، یک توییت که اخیراً از سوی LlabTooFeR منتشرشده است نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

LlabTooFeR، گروه توسعه دهنده‌ی رام‌های اندروید هستند که اتفاقاً سابقه‌ی موفقی هم در لو دادن محصولات مختلف دارند. در این توییت گفته‌شده است که در کنار گوشی اچ تی سی 10 گویا یک مدل دیگر هم عرضه خواهد شد که از سری Desire خواهد بود. این مدل داخل کمپانی اچ تی سی دارای اسم رمز A56 است و در دو مدل تک سیم‌کارتِ و دو سیم‌کارتِ روانه‌ی بازار می‌شود.

اچ تی سی پیش‌ازاین و در نمایشگاه MWC سال جاری هم از سه مدل سری دیزایر خود با نام‌های Desire 530،Desire 630 و Desire 825 رونمایی کرده بود و اگر این شایعات به حقیقت بپیوندد، عضو جدید خانواده‌ی دیزایر هم به‌زودی به قبلی‌ها اضافه خواهد شد. ازآنجاکه این سه مدل در محدوده‌ی تلفن‌های هوشمند پایین‌رده تا میان‌رده قرار می‌گیرند، احتمالاً محصول جدید دارای مشخصات سخت‌افزاری بالاتری خواهد بود و حداقل بالاتر از اسمارت‌فون‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت.

بنابراین در کنفرانس آینده‌ی اچ تی سی انتظار خواهیم داشت ابتدا از این محصول رونمایی شود و سپس نوبت به سوگلی جدید کمپانی یعنی HTC 10 (اچ تی سی ۱۰) خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*