اسمارت فون هواوی پی 9

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی اسمارت فون هواوی پی 9 با تمرکز بر دوربین دوگانه

از ماه اکتبر تاکنون، شایعات بسیار زیادی از نهمین نسل از پرچمدار مرغوب هواوی، اسمارت فون هواوی پی 9 ( Huawei P9 )، به گوشمان رسیده و بسیاری از طرفداران این برند، منتظر رونمایی از آن هستند. دوربین دوگانه‌ی این گوشی که با علامت اختصاری OO# معروف شده، این‌بار در آخرین تیزر تبلیغاتی اسمارت فون هواوی پی 9 نمایان شد.

شعبه‌ی پاکستان شرکت هواوی ( Huawei )، دیروز ، تیزری منتشر کرد و ظرافت و زیبایی دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی اسمارت فون هواوی پی 9 را به ما نشان داد؛ این دوربین دوگانه که با همکاری شرکت لایکا ( Lieca ) ساخته شده، به پنل پشتی پرچمدار Huawei جلا بخشیده و آن‌را هرچه زیباتر از قبل جلوه می‌دهد؛ البته نباید از شکل جالب OOمانند آن صرف نظر کنیم، که در سبک خود بسیار جالب طراحی شده است.

شعار اصلی این ویدیوی کوتاه 14 ثانیه‌ای “تغییر دیدگاه شما نسبت به جهان” است و به‌‌طور حتم به اجزای جدید پنل پشتی  اسمارت فون هواوی پی 9 اشاره دارد. به‌گزارش بنچمارک های GFXBench، به جای بهره‌گیریِ هواوی P9 از کایرین 950  ( Kirin 950 SoC )، هواوی قدرت‌ گرفتن از کایرین 955 ( Kirin 955 ) را ترجیح داده است؛ این پردازنده هشت هسته‌ای بوده و از قدرت 2.5 گیگاهرتزی برخوردار است و یک پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن‌ را همراهی می‌کند.

شما را به تماشای این تیزر کوتاه دعوت می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*