5 بازی برتر ماه آوریل

5 بازی برتر ماه آوریل که منتظر عرضه آن‌ها هستیم

در این مطلب از سری مقاله‌های بهترین‌ها قصد داریم تا به معرفی 5 بازی برتر ماه آوریل بپردازیم که گیمر‌ها مشتاقانه منتظر عرضه آن‌ها هستند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پس از آن که 5 سریال برتر و 5 فیلم سینمایی برتر ماه آوریل را معرفی کردیم، شاید برای دوستداران به بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌ها جالب باشد  بدانند کدام بازی‌ها در این ماه عرضه خواهند شد.

ماه گذشته شاهد عرضه دو عنوان بسیار پرطرفدار The Division و مجموعه جدید بازی‌های Hitman بودیم. این دو بازی خیلی زود توانستند نزد گیمرها به محبوبیت برسند. حال در ماه جاری نیز دارندگان کنسول ایکس باکس وان باید منتظر عرضه بزرگ‌ترین عنوان برای کنسولشان باشند. بازی که چندین سال ساخت آن به طول انجامیده است و حالا تحت نام Quantum Break قابل‌عرضه است. هرچند که در این ماه عناوین دیگری نیز نظیر Lovely Planet، Dead Star و Space Overlords عرضه خواهند شد اما در این مقاله قصد داریم تا محبوب‌ترین عناوین را معرفی کنیم.

5 بازی برتر ماه آوریل

Quantum Break

عرضه: 5 آوریل – پلتفرم: PC و Xbox One

Quantum Break

بدون شک عنوان جنجالی Quantom Break می‌تواند نخستین و جذاب‌ترین گزینه 5 بازی برتر ماه آوریل باشد. فرار کوانتومی یا Quantum Break نام بازی انحصاری مایکروسافت است که برای دو پلتفرم ویندوز و ایکس باکس وان و توسط استودیو رمدی ساخته و منتشر خواهد شد. این بازی با سبکی اکشن و تیراندازی سوم شخص قصد دارد تا علم فیزیک را همراه با هیجان به چالش بکشد. طی یک حادثه نادر زمان شکسته می‌شود و سه شخصیت دراین‌بین صاحب نیروهای فرا انسانی می‌شوند. این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار است و می‌تواند ساعت‌ها گیمرها را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

Dark Souls III

عرضه: 12 آوریل – پلتفرم: PC، Xbox One و PlayStation 4

Dark Souls III

هر گیمری حداقل یک‌بار هم که شده سری بازی‌های Dark Souls را تجربه کرده است. در تازه‌ترین قسمت از این بازی که شاهد انتشار آن در هفته‌ی آینده خواهیم بود، خشن‌ترین نسخه از این بازی را تجربه می‌کنید. این بازی آن‌قدر از قدرت گرافیکی بالایی برخوردار است که دیگر برای کنسول‌های نسل هفتمی عرضه نخواهد شد. اگر علاقه‌مند بازی‌های اکشن و ترسناک هستید، قسمت سوم Dark Souls می‌تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد. داستان این قسمت از بازی دارک سولز در آخرالزمان رخ می‌دهد.

Ratchet and Clank

عرضه: 20 آوریل – پلتفرم: Playstation 4

Ratchet and Clank

راچت و کلانک نام دو شخصیت محبوب بازی‌های کامپیوتری است که از سال 2002 همراه گیمرها هستند. تابه‌حال 13 نسخه از سری بازی‌های راچت و کلانک عرضه شده و در 20 آوریل شاهد عرضه تازه‌ترین نسخه از این بازی هستیم. جالب اینجاست که در همین ماه شاهد عرضه انیمیشنی با همین نام نیز هستیم. این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته از گرافیک و گیم پلی بهتری برخوردار است. علاوه بر آن محیط این بازی تازه شده و اسلحه‌ها نیز کاملاً جدید شده‌اند. این بازی می‌تواند گزینه خوبی برای چندین ساعت سرگرم کردن شما باشد.

Star Fox Zero

عرضه: 22 آوریل – پلتفرم: Wii U

Star Fox Zero

Star Fox Zero نام عنوان انحصاری کنسول دستی نینتندو Wii U است. نسخه گذشته این بازی Star Fox 64 نام داشت که سال 2014 میلادی شاهد عرضه آن بودیم. در تازه ترین نسخه این بازی استودیو سازنده تلاش کرده است تا تغییرات را به سمت و سوی تجربه یک بازی عالی توسط کاربران بکشاند.

Lost Reavers

عرضه: 28 آوریل – پلتفرم: Wii U

Lost Reavers

اگر علاقه‌مند به بازی‌های چندنفره آنلاین هستید، Lost Reavers می‌تواند عنوان قابل‌ستایشی برای دارندگان کنسول دستی Wii U باشد. در این بازی 4 بازیکن به‌عنوان 4 شخصیت Sayuri، Dwayne، Victoria و ShadowStalker باید با همکاری یکدیگر مراحل سخت را پشت سر گذاشته و گنج شناخته شده را بازیابند. این محصول در 28 آوریل و در ژاپن عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*