گیم پک گوشی گلکسی اس 7

سامسونگ پک بازی مخصوص گوشی گلکسی اس 7 را منتشر کرد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای دو گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) قصد دارد پکیجی از 16 بازی زیبا و جذاب عرضه کند.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل، دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را به صورت رسمی معرفی کرد و پس از عرضه به بازار جهانی، همچنین فروش فوق العاده، گزارشاتی از مصرف کنندگان این دو دستگاه منتشر شد که امتیاز بهترین گوشی هوشمند را به پرچم دارهای جدید سامسونگ دادند. حال به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های خاصی را برای راضی نگه داشتن مشتریان و به رخ کشیدن قدرت این دو گوشی هوشمند در سر دارد. غول تکنولوژی کره ای می خواهد پک بازی اختصاصی را برای پرچم دارهای خود منتشر کند.

همانطور که می دانید، دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که کاربران برای خرید گوشی هوشمند بعدی خود یکی از دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ را انتخاب کنند. بهترین ویژگی های  سری گلکسی اس 7 سامسونگ، مجهز بودن به دوربین بسیار قدرتمند، ارتقا ظرفیت حافظه و ضدآب بودن است. همچنین پرچم دارهای جدید به لطف Vulkan API و پردازنده اسنپدراگون 820 / اگزینوس 8890 بهترین انتخاب از نظر بازی های موبایل هستند. به عنوان یادآوری Vulkan API لانچر مخصوص اندرویدی بازی ها است، این ویژگی نهایت قدرت گرافیکی دستگاه را به کار می گیرد و مصرف باتری را کاهش می دهد.

علاوه بر این سامسونگ قصد ترویج بازی های موبایل را برای سری گلکسی اس 7 دارد، ویژگی های اضافه شده مربوط به این لانچر بازی، ابزارهای متنوعی را به ارمغان آورده است که گیمر یا دارنده موبایل با آن می تواند از صحنه بازی، اسکرین شات یا گیم پلی تهیه کند. سامسونگ بسته نرم افزاری گیم پک ( Game Pack ) را به صورت انحصاری برای گلکسی اس 7 طراحی کرده است که عناوین مختلفی را به همراه می آورد.

برای دارندگان گوشی گلکسی اس 7 یا اس 7 اج که ممکن است با بازی های موبایل آشنایی نداشته باشند، باید اعلام کنم که عناوین بیشماری در گوگل پلی برای دانلود موجود است. گوگل پلی یک فروشگاه کامل بوده که در پیدا کردن و ارائه بهترین بازی های موبایل به کاربران کمک می کند.

در حال حاضر سامسونگ گیم پک اختصاصی را برای سری جدید پرچم دار به ارمغان می آورد و عناوین رایگان، در ژانرهای مختلف را ارائه می دهد. این فهرست شامل بازی های ماجراجویی مانند BADLAND and Gods of Rome، بازی های پازل مانند Cut the Rope 2 و شهرسازی مانند SimCity BuildIt است. علاوه بر این علاقه مندان به سبک مسابقه ای می توانند بازی Asphalt 8 را به صورت رایگان دانلود کنند و بازی Star Wars هم تجربه ژانر هوابرد را به گیمر می دهد.

بسته نرم افزاری گیم پک سامسونگ شامل چند عنوان دیگر است که در این مقاله ذکر نشده، اما اگر از دارندگان گلکسی اس 7 و اس 7 اج هستید می توانید از امروز این بازی ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بررسی و مقایسه ی خوبی بود

  2. بهترین گوشی ساز تلوزیون شاز ساخت صفحات کروود تراشه ساز و بهترین هارد و لب تاب های جهان تبلت ها لوازم خانگی فقط سامسونگ این برند واقعا مشتری هاش رو نا انید نمیکنه بی صبرانه منتظر ورود نوت 6 هستیم

  3. واقع عالى :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: