گوشی هواوی P9

گوشی هواوی P9 تا اواخر سال جاری در بازار ایالات متحده موجود خواهد بود

گوشی هواوی P9 پرچمدار جدید غول چینی تا ساعاتی دیگر رونمایی خواهد شد. ریچارد یو یکی از مدیران بلند پایه کمپانی هواوی می‌گوید که آن‌ها قصد دارند تا اواخر سال جاری پرچمدارشان را به بازار ایالات متحده ارسال کنند.

” ریچارد یو ” رئیس بخش محصولات مصرفی هواوی در تازه ترین مصاحبه خودش گفته است که این کمپانی قصد دارد تا پرچمدار آینده گوشی‌های هوشمند خودش یعنی گوشی هواوی P9 را تا اواخر سال 2016 میلادی به بازار ایالات متحده ارسال کند. البته وی نام این پرچمدار را به زبان نیاورده است اما بدون شک منظور یو، گوشی هواوی P9 خواهد بود که چند ساعت دیگر شاهد رونمایی از آن هستیم. هواوی P9 محصول جدید غول چینی دنیای فناوری است که می‌تواند با محصولات قدرتمندی همچون سامسونگ گلکسی اس 7 ، ال جی جی 5 ، اچ تی سی 10 و آیفون 6 اس به رقابت بپردازد.

این گوشی هوشمند به دو دوربین 12 مگاپیکسلی ساخت شرکت لایکا ( یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین در جهان ) مجهز خواهد بود که در حال حاضر هیچ یک از رقبای آن از آن استفاده نمی‌کنند. البته بر اساس شایعات آیفون 7 ، پرچمدار آینده اپل نیز همانند این گوشی به دو دوربین در قسمت پشتی مجهز خواهد بود.

گوشی هواوی P9

ریچارد یو آینده خوبی را برای هواوی می‌بیند. اگر به ماه فوریه بازگردیم، وی گفته بود که هواوی در پنج سال آینده به عنوان قدرتمندترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته خواهد شد. چنین هدف گذاری نیازمند آن است تا هواوی بتواند محصولاتی هم طراز با پرچمداران بزرگ سامسونگ و اپل تولید کند. به نظر می‌رسد که هواوی پی 9 ( Huawei P9 ) می‌تواند شروع خوبی برای انقلاب هواوی باشد. بر اساس تازه ترین آمار IDC، سامسونگ سال گذشته توانسته است 21 درصد بازار را از آن خود کند. پس از آن اپل با 19 درصد و هواوی نیز با 8.1 درصد در مکان‌های بعدی قرار دارند.

با توجه به آنکه سال گذشته هواوی نخستین محصول نکسوس خود را به نام نکسوس 6P روانه بازار ایالات متحده کرد، می‌توان گفت که این کمپانی برای ورود قدرتمندانه به بازار آمریکا آمادگی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*