قیمت هواوی P9

قیمت هواوی P9 و P9 پلاس اعلام شد

امروز غول تکنولوژی چین قیمت هواوی P9 و P9 پلاس و تاریخ عرضه آن‌ها را اعلام کرد. اوایل امروز کمپانی هواوی دو دستگاه پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. همراه با ما باشید تا از قیمت این گوشی‌ها مطلع شوید.

گوشی‌هایی که این کمپانی برای رونمایی از آن‌ها سروصدای زیادی به راه انداخته بود؛ هواوی P9 و هواوی P9 پلاس و اکنون این دو گوشی به‌طور رسمی معرفی شدند. دو دستگاه تقریباً مشابه، چه ازلحاظ مشخصات فنی داخلی و چه در شکل ظاهری تنها تفاوت آنها در اندازه این دو گوشی است. گوشی هواوی P9 پلاس با توجه به‌اندازه 5.5 اینچی نمایشگر آن کمی بزرگ‌تر از هواوی P9 به نظر می‌رسد.

به‌هرحال با توجه به رونمایی امروز این دو دستگاه اکنون می‌توان درباره دسترسی و قیمت هواوی P9 و برادر بزرگ‌ترش P9 پلاس با اطمینان صحبت کرد. این دو گوشی در رنگ‌های مختلف و از 16 آوریل (شنبه، 28 فروردین ماه) در دسترس خواهد بود.

قیمت هواوی P9 در بازار اروپا از 599 یورو شروع خواهد شد

هواوی P9 و P9 پلاس در 29 کشور از سراسر جهان عرضه خواهد شد. این لیست طولانی از کشورهایی است که هواوی قصد دارد این دو پرچم‌دار جدید و پرهیاهوی خود را در آن‌ها به فروش برساند؛ اتریش، بحرین، بلژیک، چین، جمهوری چک، مصر، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، اردن، لبنان، کویت، هلند، نروژ، عمان، لهستان، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی و انگلستان.

گوشی هواوی P9 در دو نسخه معرفی شد. در یک مدل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و در مدل دیگر 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرارگرفته است. قیمت هواوی P9 در مدل اول با 599 یورو و مدل قوی‌تر با 649 یورو اعلام شده است.

از سویی دیگر گوشی هواوی P9 پلاس با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و 749 یورو قیمت خواهد داشت. این شرکت اعلام کرد که هواوی P9 در رنگ‌های سرامیک سفید، طلایی مات، پرستیژ گلد، رز گلد، نقره‌ای و خاکستری تیتانیومی در دسترس خواهد بود درباره رنگ‌بندی P9 پلاس صحبتی نشده است اما احتمالاً این گوشی نیز در تمامی این رنگ‌ها خودنمایی خواهد کرد.

همان‌طور که قبلاً نیز ذکر شد، هواوی P9 و P9 پلاس کاملاً شبیه به هم هستند. تنها تفاوت شاید این باشد که هواوی P9 دارای یک نمایشگر فول اچ‌دی 5.2 اینچی بوده و در دو نوع مختلف ازلحاظ رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد، درحالی‌که هواوی P9 پلاس با یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی و تنها یک مدل از جهت داشتن رم و حافظه داخلی ارائه می‌گردد.

هر دو دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی کرین 955 قدرت می‌گیرند. هردوی آن‌ها به دو دوربین 12 مگاپیکسلی شرکت Leica در پشت مجهز شده و هر گوشی شامل یک سنسور اثرانگشت در زیر دوربین‌ها است. اطلاعات بیشتر درباره این دو گوشی پرحاشیه را در گجت نیوز دنبال کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرا گوشی هوای p9+من انتن نداره؟؟اصلا نمیشه از اینترنت گوشی استفاده کرد باید حتما وای فای باشه؟؟؟

  2. می خواهم بدونم قیمت الان توایران چغدر است چونگه قیمت الان توشهرخودم 8/50امشب می خواهم برم کمکم کنید بخرمش یانه

  3. سلام میخواستم بدونم هواوی پی 9 بهتره یا پی 9پلاس و دومین سوالم اینه که هواوی پی 9 پلاس الان در ایران چه قیمته ممنون میشم

  4. سلام.لطفا قیمت p9 plus رو تو ایران بگید

  5. سلام اگه میشه قیمت گوشیp9هواوی را در ایران بگین ممنون از سایت خوبتون