نام احتمالی نسخه‌ی بعدی فیلم مرد عنکبوتی لو رفت

نام احتمالی نسخه‌ی بعدی فیلم مرد عنکبوتی لو رفت

اولین نسخه از فیلم مرد عنکبوتی (Spider Man) حدود ۱۴ سال پیش و در سال ۲۰۰۲ میلادی اکران شد. از آن زمان تا به حال، دو نسخه‌ی دیگر هم از این فیلم منتشر شده است و به نظر می‌رسد نسخه‌ی چهارم هم با نام احتمالی “Homecoming” درحال ساخت است و بزودی اکران می‌شود.

وقتی درباره‌ی فیلم مرد عنکبوتی صحبت می‌کنیم، ناخودآگاه دو انگشت میانی‌مان خم می‌شود و آماده می‌شویم که تارهای سفیدرنگی را به دیوار ساختمان‌های بلند اطراف‌مان پرتاب کنیم؛ بعد هم غلط بخوریم در هوای آزاد و با استایلی شبیه به تارزان شهر‌نشین – البته بدون آن نعره‌ی مشهورش – در فضا جابجا شویم.

این‌ها تمام هدایایی هستند که فیلم مرد عنکبوتی به کودکی اکثرمان اضافه کرده است. مطمئنا شنیدن خبر اینکه قرار است نسخه‌ی جدیدی از چنین فیلمی روانه‌ی سینماها شود، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. البته پیش از این هم گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر این‌که این فیلم با هنرنمایی تام هالند (Tom Holland) در حال ساخت است و در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران خواهد شد؛ اما چیزی که پیش از این نمی‌دانستیم، نام نسخه‌ی جدید از این فیلم بود.

کمپانی سونی به تازگی یک دامنه‌ی اینترنتی به نام “SpiderManHomecomingTheMovie.com” ثبت کرده است که خیلی‌ها حدث می‌زنند این دامنه درواقع نام نسخه‌ی بعدی سری فیلم‌های مرد عنکبوتی خواهد بود. اگر نام Homecoming به معنی «بازگشت به خانه» برای فیلم بعدی انتخاب شود، همه چیز منطقی به نظر می‌رسد. احتمالا ممکن است که شخصیت اصلی مرد عنکبوتی بار دیگر به زندگی معمولی بازگشته باشد و در جایی دور از محل حادثه به زندگی مشغول باشد؛ ناگهان حادثه‌ای وخیم پیش بیاید و این بار وظیفه‌ی اوست که باید به خانه برگردد و مشکل را حل کند.

نام احتمالی نسخه‌ی بعدی فیلم مرد عنکبوتی لو رفت

انتشار این نام که برای اولین بار از سوی خبرگزاری بی بی سی انجام شده است، واکنش‌های متعددی را در بین کاربران فضای مجازی در بر داشته است که البته اکثر این واکنش‌ها منفی بوده اند. اگر منطقی نگاه کنیم، شاید آن‌ها حق داشته باشند و نام SpiderMan : Homecoming برای چنین فیلمی، کمی معمولی به نظر برسد، اما نکته اینجاست که شاید سونی هیچ قصدی برای انتخاب این نام نداشته باشد و این دامنه به منظور هدف دیگری ثبت شده باشد!

جالب است بدانید که لو رفتن اسامی فیلم‌ها از طریق ثبت دامنه‌ی مربوط به آن‌ها، پیش از این هم سابقه داشته است و نام نسخه‌ی جدید فیلم مامور امنیتی ۰۰۷ یعنی جیمز باند اسکای فال (Skyfall)، از همین روش لو رفته بود. گفتنی است که قبلا یک سری از کمیک بوک‌های کمپانی مارول (Marvel) با نام Homecoming منتشر شده بود و انتخاب این نام چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

نظر شما چیست؟ آیا این نام برای نسخه‌ی جدید فیلم مرد عنکبوتی که میلیون‌ها نفر انتظارش را می‌کشند، انتخاب مناسبی است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خخخخ دوستان این عکس یه قسمتی از تریلر فیلم کاپیتان امریکایی سه هست که قراره مرد عنکبوتی هم یکی از بازیگرا باشه نه اسپایدر من نسخه ی جدید

    • سلام
      عکس از منبع خبر برداشته شده و طبیعی هست چنین عکسی قرار داده بشه
      چون فیلم جدید اسپایدرمن هنوز معرفی نشده و این تقریبا شروعی هست برای اخبارهای این فیلم
      نه عکسی ازش منتشر شده و نه تریلری