نگاهی نزدیک به هواوی پی 9 لایت

نگاهی نزدیک به هواوی پی 9 لایت ( گالری عکس )

دیروز در میان جمعی از خبرنگاران، هواوی از جدیدترین پرچم‌داران خود، هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس رونمایی کرد. هرچند در پشت‌صحنه از برادر کوچک‌تر این گوشی‌ها یعنی هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) رونمایی شد و ما نیز می‌خواهیم نگاهی نزدیک به هواوی پی 9 لایت بیندازیم.

بااینکه هواوی از دو پرچم‌دار خود بر روی سن رونمایی کرد اما مشخص نیست به چه علتی از هواوی پی 9 لایت سخنی به میان نیامد و در پشت‌صحنه از آن رونمایی شد. در ادامه می‌توانید کنار مشخصات سخت‌افزاری که این گوشی خواهد داشت نگاهی نزدیک به هواوی پی 9 لایت انداخته و تصاویر آن را مشاهده کنید.

مدل کوچک‌تر هواوی پی 9 در حقیقت از ضخامت یکسانی با پرچم‌دار جدید هواوی برخوردار است. هواوی P9 Lite نیز از بدنه‌ی فلزی استفاده خواهد کرد و تقریباً طراحی آن نیز مانند دیگر گوشی‌های تازه معرفی‌شده‌ی هواوی خواهد بود.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد در پشت این گوشی خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود و تنها از یک دوربین در پشت هواوی پی 9 لایت استفاده شده است. این دوربین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی بوده و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی در نظر گرفته شده تا بتوانند از خود تصاویر سلفی تهیه کرده و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشند.

آنچه که هنوز مشخص نیست تراشه‌ای است که در این گوشی استفاده شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی نیز از تراشه‌ی کرین 955 بهره ببرد اما احتمال دارد برای جلوگیری از داغ کردن گوشی از یک تراشه‌ی پایین‌رده‌تر نسبت به پرچم‌داران هواوی در این گوشی استفاده شود.

هواوی پی 9 لایت گویا از یک صفحه‌ی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره خواهد برد و قرار است در دو مدل 2 و 3 گیگابایتی حافظه‌ی رم عرضه گردد. مهم نیست کدام نسخه را دریافت کنید زیرا هر دو از یک حس‌گر اسکنر اثرانگشت بهره می‌برند و همچنین باتری غیرقابل جداسازی با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر بر ساعت خواهند داشت. در مورد فضای ذخیره‌سازی یا رام نیز گفته شده که هواوی P9 Lite از 16 گیگابایت رام یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد. که می‌توان به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی آن را افزایش نیز داد.

مشخصات هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite)

صفحه نمایشاندازه : 5.2 اینچ

رزولوشن : 1920 در 1080 پیکسل

سیستم عاملاندروید 6.0 که بر روی آن EMUI 4.1 سوار است
حافظهحافظه رم : 2 / 3 گیگابایت رم

حافظه داخلی : 16 گیگابایت

پردازندهنامشخص / احتمالا کرین 955 با پردازنده‌ی 10 هسته‌ای
ابعادنامشخص
وزننامشخص
دوربیندوربین اصلی : یک دوربین 13 مگاپیکسلی

دوربین جلو ( سلفی ) : یک دوربین 8 مگاپیکسلی

باتری3,000 میلی‌آمپر بر ساعت

نگاهی نزدیک به هواوی پی 9 لایت :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*