گوشی Ixion X355 Zenith

گوشی Ixion X355 Zenith در روسیه متولد شد

گوشی Ixion X355 Zenith در روسیه توسط کمپانی DEXP معرفی شد. روسیه کشور بسیار پهناوری است اما نتوانسته در بازار گوشی‌های هوشمند جایگاهی برای خود به‌دست آورد. نمی‌دانم اسم Yotaphone تاکنون به گوشتان خورده است یا نه؟ این گوشی توسط یک سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در روسیه تولید شده است.

تاکنون دو نسل از گوشی‌های نمایشگر دوگانه Yotaphone  عرضه شده و امسال انتظار می‌رفت نسل سوم این دستگاه وارد بازار شود. این کمپانی روسی هنوز نسل جدید دستگاه‌های خود را معرفی نکرده است، بااین‌وجود دستگاه جدید دیگری در روسیه متولد شد. این گوشی هوشمند برخلاف Yotaphone ، دو نمایشگر ندارد اما با دو دوربین در پشت، خودنمایی خواهد کرد.

 

گوشی Ixion X355 Zenith

این دستگاه در شرکتی به نام DEXP متولد شده  و Ixion X355 Zenith نامیده شد. در پشت این گوشی هوشمند دو سنسور دوربین قرار گرفته است. نسبتاً زیبا بوده و طراحی مینیمال و ساده‌ای دارد. همان‌طور که در تصویر مشخص است، در زیر نمایشگر این گوشی فلزی – شیشه‌ای، سه دکمه لمسی – خازنی قرار دارد.

گوشی Ixion X355 Zenith مشخصات فنی خوبی داشته اما حقیقتاً از آن نمی‌توان به‌عنوان یک گوشی هوشمند عالی یاد کرد. این دستگاه دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است و پوشش گوریلا گلس 3 کورنینگ از آن محافظت می‌کند. این گوشی روسی از یک پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 615 و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 قدرت می‌گیرد.

3 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. دو دوربین 2 و 13 مگاپیکسلی در پشت آن وجود دارد که در بین آن‌ها یک فلش LED جای گرفته است. دوربین جلویی گوشی Ixion X355 Zenith، 5 مگاپیکسلی بوده که برای گرفتن سلفی و ویدئو چت مناسب به نظر می‌رسد. سیستم‌عامل اندروید 5.0 لالی پاپ بر روی آن پیش نصب است و باتری غیرقابل تعویض 3200 میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد.

شاید طراحی این دستگاه به نظر آشنا بیاید و گویی تغییر نامی است از گوشی  XOLO Black که چندی پیش معرفی شد. تاریخ عرضه گوشی Ixion X355 Zenith هنوز مشخص نیست اما کمپانی DEXP بر روی این گوشی 222 دلار قیمت‌گذاری کرده است.

گوشی Ixion X355 Zenith

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*