گوشی هواوی P9 Plus

هواوی P9 Plus در نگاهی نزدیک: دوبله فارسی گجت نیوز

هواوی روز گذشته از خانواده P9 گوشی‌های هوشمند خودش رونمایی کرد. عضو بزرگ این خانواده فبلتی به نام هواوی P9 Plus است. این گوشی هوشمند یک محصول رده بالا و با کیفیت بوده که تازه ترین دستاورد‌های هواوی را به رخ رقیبان خواهد کشید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

نخستین رویداد مهم ماه آوریل را پشت سر گذاشتیم. به نظر می‌رسد که هواوی بر اساس برنامه ریزی که از قبل انجام داده بود موفق به معرفی تمامی محصولات جدید خودش شد. محصولاتی که شاید می‌توان مهمترین آن‌ها را گوشی‌های سری پی 9 هواوی دانست.

هواوی P9 Plus برادر بزرگ این خانواده از محصولات است که با صفحه نمایش 5.5 اینچی خودش قصد رقابت با آیفون 6 اس اپل را خواهد داشت. در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چرا ما چنین حدسی می‌زنیم.

فبلت تازه وارد هواوی P9 Plus را می‌توان متفاوت ترین محصول این کمپانی نامید. چرا که این غول چینی سعی کرده تمامی دستاورد‌های خودش را در قالب یک فبلت بزرگ به بازار عرضه کند. از مهم ترین و البته جذاب ترین بخش‌های این گوشی هوشمند می‌توان به تعامل فوق العاده رابط کاربری آن اشاره کرد. شما قادر هستید تا با حرکت انگشتانتان بر روی اسکنر اثر انگشت، بخش نوتیفیکیشن‌ها و تنظیمات سریع را فرا بخوانید. این ویژگی کارآمد قطعاً می‌تواند موجب جذابیت هرچه بیشتر هواوی P9 Plus شود. اما نکته دیگری که حائز اهمیت است، صفحه نمایش 5.5 اینچی فبلت جدید هواوی است که به تکنولوژی فورس تاچ مجهز شده تا بتوان آن را رقیبی برای ویژگی لمس سه بعدی آیفون‌ها دانست.

huawei-p9-plus

این گوشی هوشمند درست همانند برادر کوچکتر خودش هواوی پی 9 ، دارای دو دوربین ساخت کمپانی لایکا در قاب پشتی اش است که این دو می‌توانند با برقرار کردن تعامل، منجر به تولید عکس‌هایی بسیار با کیفیت شوند.

از دیگر مشخصات فبلت نوظهور هواوی می‌توان به پردازنده Kirin 955، 4 گیگابایت حافظه رم، باتری 3.400 میلی‌آمپری و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که همگی نویدبخش اسمارت فونی قدرتمند هستند. در زیر می‌توانید ویدیو معرفی گوشی هواوی پی 9 با دوبله فارسی گجت نیوز را مشاهده کنید:

ویدیو معرفی گوشی هواوی P9 Plus


تدوین و دوبله: معین کریمی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام خیلی ممنون
    ان شاءالله سربلند باشید