اتومبیل تسلا مدل 3

اتومبیل تسلا مدل 3 از مانیتورهای ال‌جی بهره می‌برند

مدل‌های گذشته تسلا دارای صفحه‌نمایش ساخت TPK Holdings بوده‌اند. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی برای اتومبیل تسلا مدل 3 دیگر قصد همکاری با این شرکت نداشته و وظیفه این کار را بر عهده ال‌جی گذاشته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همواره کمپانی تسلا به جهت طراحی خودروهایی خاص در بین علاقه‌مندان به صنعت خودرو محبوب است. به سمتی می‌رویم که داخل خودروها بیشتر شبیه به کابین خلبان هواپیما می‌شود و آن‌قدر آپشن‌ها زیاد است که تمامی امور مربوط به ماشین را می‌توانید از طریق آن مدیریت کنید. تسلا مدل 3؛ پرچم‌دار خودروهای الکتریکی جهان نیز از سردمداران این قضیه است. حال گزارشی جدید نشان می‌دهد که خودرو تسلا مدل 3 قصد دارد تا از صفحات نمایش عریض 15 اینچی ساخت کمپانی ال‌جی استفاده کند.

اتومبیل تسلا مدل 3 حس یک سفینه فضایی را خواهد داشت

درحالی‌که مدل‌های گذشته تسلا مانند تسلا مدل S از داشبورد و کلیدهای فیزیکی برخوردار بودند، تسلا تازه‌ترین خودرو خودش را با داشبوردی از جنس آینده طراحی کرده است. تمامی آپشن‌ها و تنظیمات همگی توسط این صفحه‌نمایش و به‌صورت کامپیوتری مورد استفاده هستند.

رویترز گزارش می‌دهد که ال‌جی کمپانی همکاری کننده تسلا جهت تولید صفحات نمایش داخلی این خودرو است. مدل‌های گذشته تسلا از صفحات نمایش 17 اینچی بهره می‌بردند، این کمپانی به جهت راحتی کار راننده و عدم حواس‌پرتی آن در تسلا مدل 3 از صفحه‌نمایش کوچک‌تری استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که این تولیدکننده اعتماد خودش را نسبت به TPK Holdings، تولیدکننده حال حاضر صفحات نمایش تسلا از دست داده و قصد دارد تا همکاری خودش را با غول فناوری کره‌ای آغاز کند.

تسلا اعلام کرده که این صفحه‌نمایش افقی درست در مرکز کنترل اتومبیل تسلا مدل 3 قرار داشته و اساساً بدین معنی است که این کمپانی در حال آزمایش طرح‌های آینده خود جهت طراحی خودرویی تماماً الکتریکی است. ” ایلان ماسک ” مدیرعامل تسلا چندی پیش‌گفته بود که داخل این خودرو الکتریکی همواره مانند یک سفینه فضایی پیشرفته خواهد بود.

درحالی‌که آغاز ارائه خودروهای تسلا مدل 3 از اواخر سال 2017 آغاز خواهد شد، این خودرو با استقبال عمومی بی‌نظیری همراه بوده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*