تصاویر منتشر شده از موبایل هواوی پی 9 لایت با رندرهای آن مطابقت دارد

همان‌طور که می‌دانید در چند روز گذشته، هواوی از پرچم‌داران جدید خود به نام‌های هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس رونمایی کرد. هرچند در پشت‌صحنه از موبایل هواوی پی 9 لایت نیز رونمایی گشت اما اخبار زیادی از این گوشی منتشر نشد. حال به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده از این گوشی با رندرهای منتشر شده در ماه گذشته مطابقت دارند.

برادر کوچک‌تر پرچم‌دار تازه معرفی شده‌ی هواوی یعنی موبایل هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) قرار است از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی بهره ببرد که دارای رزولوشن 1,080 در 1,920 پیکسل بوده و از پنل اچ دی بهره می‌برد. این گوشی دارای lngd 2 گیگابایت حافظه‌ی رم است و مدل دیگری نیز خواهد داشت که از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد.

در کنار حافظه‌ی رم، گویا 16 گیگابایت حافظه‌ی قابل‌افزایش ذخیره‌سازی نیز در این دو مدل وجود دارد که به لطف کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد.

نکته‌ی جالبی که در مورد موبایل هواوی پی 9 لایت وجود دارد دوربین عقب آن است. برخلاف دوربین دوگانه لیکا که در هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس به‌کاررفته است در هواوی P9 Lite تنها از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب گوشی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی محصول معرفی نشده‌ی هواوی قرار دارد.

یک حس‌گر اسکنر اثرانگشت نیز در عقب موبایل هواوی پی 9 لایت یافت می‌شود و باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد. متأسفانه هنوز چیپستی که در این گوش به‌کاررفته مشخص نیست و نمی‌دانیم باید انتظار چه تراشه‌ای را داشته باشیم البته احتمال استفاده از یک تراشه‌ی قدرتمند وجود دارد تا هواوی گوشی خود را در میان محصولات میان رده‌ی رو به بالا نگه دارد.

گالری تصاویر و رندرهای موبایل هواوی پی 9 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*