میزو Pro 6

میزو Pro 6 رسما در 25 فروردین رونمایی خواهد شد

میزو Pro 6 نام تازه‌ترین پرچم‌دار تولیدکننده چینی میزو است. به‌تازگی دعوت‌نامه‌ای ارسال شده است که با توجه به آن رسماً باید در تاریخ 25 فروردین ماه شاهد رونمایی میزو از این گوشی هوشمند باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

4 ماه از سال جدید میلادی می‌گذرد. کمپانی‌های مختلف از پرچم‌داران خودشان رونمایی کرده‌اند و بسیاری دیگر مانند میزو و اچ تی سی برنامه‌ریزی مفصلی را جهت رونمایی از پرچم‌داران خود تدارک دیده‌اند. میزو Pro 6 نام پرچم‌دار پر سر و صدای این تولیدکننده چینی است که سال جاری شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شد.

میزو پرو 5، نسل گذشته این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر سال قبل معرفی شد. بنابراین انتظار داشتیم که میزو Pro 6 نیز در همین ماه معرفی شود، اما حالا خبرها حاکی از آن است که کمتر از یک هفته دیگر میزو پرچم‌دار خودش را طی برگزاری یک رویداد خبری در معرض عموم قرار خواهد داد.

میزو دو روز قبل از گوشی هوشمند میان رده‌ای M3 Note خود پرده‌برداری کرد. البته به نظر می‌رسد که مراسم رونمایی از این گوشی میان رده‌ای در زمانی متفاوت از مراسم رونمایی میزو Pro 6 در 25 فروردین باشد. همان‌طور که گفته شد میزو دعوت‌نامه‌ای را برای 13 آوریل (25 فروردین) ارسال کرده و قصد دارد در آن رویداد از تازه‌ترین پرچم‌دار خودش رونمایی کند.

رونمایی از میزو Pro 6 رسماً در 25 فروردین صورت خواهد گرفت.

اگر به تصاویر زیر دقت کنید هرچند که نوشته‌ها به زبان چینی است اما متوجه خواهید شد که این دعوت‌نامه دست‌نویسی شده، مربوط به مراسم رونمایی از گوشی هوشمند میزو Pro 6 بوده و در تاریخ ذکر شده در معرض عموم قرار خواهد گرفت. تا به اینجا میزو تأیید کرده است که نسل جدید گوشی‌های پرو خودش از یک صفحه‌نمایش حساس به فشار، با طراحی خلاقانه و کیفیت Full HD و همچنین تراشه اختصاصی Helio X25 مشترک مدیاتک و میزو مجهز خواهد بود.

Meizu-PRO-6-invitation_5

جنس بدنه این دستگاه از فلز خواهد بود اما طراحی آن کاملاً متفاوت از سایر گوشی‌هایی است که میزو تابه‌حال عرضه کرده است. این گوشی از یک کلید فیزیکی خانه (Home)، کلیدهای پاور و همچنین تنظیم ولوم صدا بهره می‌برد. از دیگر قطعات این گوشی هوشمند می‌تواند به 4 گیگابایت رم، دوربین 21 مگاپیکسلی و درگاه USB نوع C اشاره کرد. در حال حاضر مشخص نیست که کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید بر روی آن نصب شده است، اما می‌توان حدس زد که اندروید مارشمیلو میزبان رابط کاربری Flyme UI میزو Pro 6 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*