عرضه لومیا 650 در هند

لومیا 650 مایکروسافت در هند عرضه شد

لومیا 650 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای پلتفرم ویندوز 10 است که اواخر سال 94 شاهد رونمایی از آن بودیم. حال مایکروسافت پس از عرضه این گوشی هوشمند به بازارهای جهانی خیلی سریع آن را با قیمتی برابر با 230 دلار به بازار کشور هند عرضه کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

لومیا 650 تازه‌ترین محصول ویندوزی مایکروسافت است که به‌تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است. درواقع تازه‌ترین و احتمالاً آخرین محصول لومیای مایکروسافت یک گام روبه‌جلو در طراحی محصولات این کمپانی به حسابی می‌آید. از سویی دیگر ویندوز 10 موبایل باعث شده تا لومیا 650 در کنار گوشی‌های لومیا 950 و 950 XL از جمله پرچم‌داران این پلتفرم جذاب باشد. البته این گوشی برخلاف دو مدل قدرتمند ذکر شده، پرچم‌دار میان رده‌ای‌های لومیا خواهد بود.

روز گذشته رسانه‌های هندی خبر خوبی را برای طرفداران مایکروسافت در این کشور آسیایی داشتند. این کمپانی نسخه دو سیم کارتِ لومیا 650 را به بازار هند عرضه کرد. بر اساس گزارشات این محصول در رنگ‌بندی سیاه/ سفید و با قیمت 230 دلار به فروش خواهد رسید.

نسل گذشته این گوشی هوشمند لومیا 640 بود که با دوربین قدرتمند خودش توانست خیلی زود نزد علاقه‌مندان عکاسی با تلفن همراه محبوب شود. بدون شک این گوشی هوشمند نیز می‌تواند تجربه عکاسی خوبی را به کاربرانش اهدا کند.

لومیا 650 ؛ گوشی میان‌رده‌ای‌های ویندوز 10

عرضه لومیا 650 در هند

ازنظر سخت‌افزار نیز باید گفت که لومیا 650 می‌تواند به‌عنوان یک میان رده‌ای جذاب عمل کند. این گوشی هوشمند در زیر قاب آلومینیومی خودش میزبان یک تراشه‌ی اسنپدراگون 212 است که به‌واسطه پردازنده‌ی 4 هسته‌ای (حاوی هسته‌های Cortex-A7) و یک گیگابایت رم وظیفه مدیریت بخش فنی دستگاه را بر عهده خواهند داشت. از دیگر مشخصات لومیا 650 مایکروسافت باید به صفحه‌نمایش 5 اینچی HD بر روی یک پنل AMOLED، 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 200 گیگابایت)، دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی و همچنین باتری 2.000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

گزینه‌های ارتباطی این گوشی نیز کاملاً متنوع هستند که از آن‌ها می‌توان به ارتباطات 2G/3G/4G، LTE Cat 4، وای-فای 802.11b/g/n، بلوتوث 4.1، GPS Glonass، A-GPS و Beidou اشاره کرد. علاوه بر آن همان‌طور که گفته شد این گوشی ویندوزی قادر به پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*