اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4

به‌روزرسانی اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4 منتشر شد

بر اساس تازه‌ترین اخبار به‌روزرسانی اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4 به تازی در کشورهای ترکیه و ایالات‌متحده دیده شده است. این به‌روزرسانی در قالب یک فایل OTA با حجم 1.3 گیگابایت در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این فبلت پرطرفدار همواره در ایران نیز ازجمله انتخاب‌های بسیار خوب به‌حساب می‌آید و با قیمتی حدوداً 1/500/000 تومان به فروش می‌رسد.

به‌روزرسانی اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4 حجمی حدود 1.3 گیگابایت خواهد داشت

تازه‌ترین سیستم‌عامل اندروید پس از گذشت چندین ماه از عرضه خودش، هنوز نتوانسته است توسط کمپانی‌های سازنده در اختیار مصرف کنندگان گوشی‌های اندرویدی قرار گیرد. این قضیه موجب آن شده که دارندگان گلکسی نوت 4 ناراضی باشند. حال سامسونگ چند هفته‌ای است که فاز ارسال این به‌روزرسانی را به مناطق مختلفی آغاز کرده است.

در حال حاضر این به‌روزرسانی مخصوص مدل N910C گلکسی نوت 4 در قالب یک فایل OTA و در کشورهای لهستان، هند، ایالات متحده و به‌تازگی در کشور ترکیه دیده شده است. این فایل OTA دارای حجمی معادل 1.3 گیگابایت (کمی پایین‌تر از حجم به‌روزرسانی بهاری مخصوص گلکسی نوت 4) بوده و نسخه دستگاه شما را به اندروید 6.0.1 تغییر خواهد داد. تصاویر زیر خبر دریافت به‌روزرسانی اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4 در کشور ترکیه را تأیید می‌کنند.

بروزرسانی اندروید مارشمیلو گوشی گلکسی نوت 4 در ایران

البته قابل‌ذکر است که به‌روزرسانی اندروید مارشمالو تنها بر روی مدل N910C این فبلت قابل دریافت بوده و گزارشی در ارتباط با دریافت آن برای مدل‌های دیگر دیده نشده است.

مدل N910C گلکسی نوت 4 به یک تراشه اگزینوس 5433، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت) و اندروید کیت کت 4.4 است. از گزینه‌های ارتباطی این فبلت نیز می‌توان به پشتیبانی از 4G / 3G / 2G، وای-فای، Edge، GPRS، بلوتوث، OTG، اینفرارد و NFC اشاره کرد.

این فبلت در سال 2014 توسط سامسونگ عرضه شد. فبلتی با وزن بسیارکم 176 گرم که در کنار صفحه‌نمایش بزرگش، لذت استفاده از قلم هوشمند S Pen سامسونگ را دو چندان کرد.

از تغییرات به وجود آمده در اندروید مارشمالو گوشی گلکسی نوت 4 می‌توان به بهبود وضعیت باتری در حالت استندبای، بهینه شدن هرچه بیشتر رابط کاربری تاچ ویز و اضافه شدن قابلیت Screen-off memo به این گوشی هوشمند اشاره کرد.

← اگر از دارندگان این گوشی هوشمند هستید هم اکنون وضعیت دریافت به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را چک کنید، چراکه ممکن است برای شما نیز ارسال شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*