تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10

تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10 این پرچمدار را در لباسی سفید نشان می دهد

تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10 که در فضای آنلاین منتشر شد، آخرین پرچم‌دار کمپانی HTC  را در بدنه‌ای سفیدرنگ نشان می‌دهد. این سه تصویر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده و همان‌طور که از قبل نیز مشخص شده بود لوگوی HTC از جلوی این گوشی حذف شده است.

دومین تصویر از تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10 (HTC 10)، این گوشی را درحالی‌که از دوربین 12 مگاپیکسلی عقب آن عکسی گرفته می‌شود، نشان می‌دهد و سومین و آخرین تصویر منتشر شده، اچ تی سی 10 را از نمای پشت نشان می‌دهد که برای شناسایی ن:.8*دن منبع این تصاویر پشت آن شطرنجی شده است.

انتظار می‌رود که کمپانی HTC  از این گوشی در روز 12 آوریل رونمایی کرده و سه روز بعد عرضه آن را آغاز کند. این کمپانی تاکنون سروصدای زیادی را درباره عملکرد بالای دوربین این دستگاه به راه انداخته و تبلیغات زیادی در مورد آن انجام داده است. کمپانی تایوانی در این مورد گفته:

گوشی اچ تی سی 10 بهترین گوشی هوشمندی است که تاکنون برای عکس گرفتن و فیلم‌برداری تولید شده است. ما اطمینان داریم که با یک‌بار استفاده از دوربین آن به این باور خواهید رسید. علاوه بر آن سیستم صوتی و عمر باتری آن نیز ارتقا پیدا کرده است.

این گفته‌های کمپانی HTC است و مسلماً برای باور آن باید تا روز پرده‌برداری از HTC 10 صبر کرد تا از دوربین آن به‌صورت عملی استفاده شده و آنگاه درباره آن قضاوت شود.

تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10

انتظار می‌رود گوشی اچ تی سی 10 به نمایشگر 5.1 اینچی QHD  با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل مجهز شده و در دل آن پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قرار گیرد. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و یک دوربین 12 مگاپیکسلی که احتمالاً به ادعای این کمپانی در بین پرچم‌داران امسال جادویی خواهد بود، دیده می‌شود.

این گوشی را یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی روشن نگه می‌دارد و با سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو که رابط کاربری Sense 8 بر روی آن دیده می‌شود، عرضه خواهد شد. این رویداد می‌تواند برای HTC یک لحظه فراموش‌نشدنی باشد. اما این کمپانی باید بداند که برای رقابت در بازار رقبای سرسختی چون سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را پیش رو دارد البته از کنار گوشی LG G5 نیز که به‌تازگی معرفی شده نمی‌توان به‌آسانی گذشت. امسال مطمئناً رقابت سختی پیش روی پرچم‌داران خواهد بود.

تصاویر جدید گوشی اچ تی سی 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر شبیه سری گلکسی سامسونگ شده …
    فکر کنم دکمه هوم سامسونگ در گوشی هاش به یک استاندارد تبدیل بشه … از اچ تی سی که همیشه سامسونگ را به تمسخر میگرفت این رویه بعید بود…
    از نظر دوربین فکر که نه اصلا امکان نداره بتونه ال جی جی ۴ رو شکست بده . جی ۴ و گلکسی اس ۷ اینا پیشکش..قبلا یه الترا پیکسل زده و دیدیم چیزی نبود

    • چقدرشبیه سری گلکسی سامسونگ شد؟؟؟؟؟منکه دقیقا متوجه حرفتون نشدم…ولی اگه منظورتون دکمه هوم که بیشتر بخاطرسنسور اثر انگشت دکمه هوم روگذاشته..درمورد دوربین هم اینکه هنوز معرفی نشده بعدشماازکجا میدونی ازگلکسی اس7وجی4بدتر خواهد بود؟؟؟عزیزمن یه مقدار دندون روجیگربزار معرفی بشه چهارتا تست ازش بگیرن..بعدقضاوت بکن