اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2

به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2 ، زد 3 و زد 3 کامپکت عرضه شد

نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2، زد  3 و زد 3 کامپکت توسط سونی عرضه شد. این خبر در وبلاگ رسمی سونی منتشر شد و در حال حاضر کاربران گوشی‌های مذکور قادر به دریافت فایل OTA اندروید مارشمالو هستند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حال حاضر خبری از عرضه اندروید مارشمالو برای سایر نسخه‌ها نیست

در یک حرکتی بی‌سابقه سونی موبایل تصمیم گرفت تا به کاربران پرچم‌داران خودش اجازه دهد نسخه آزمایشی تازه‌ترین نسخه سیستم‌عامل اندروید را تجربه کنند. با توجه به ساختار نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل، سونی تمامی اشکالات آن را برطرف کرده است و حالا وبلاگ رسمی سونی گزارش می‌دهد نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2، زد  3 و زد 3 کامپکت را ساعاتی قبل در دسترس کاربران قرار گرفت.

البته در فاز نخست این انتشار، تعداد محدودی از سری دستگاه‌ها این به‌روزرسانی را توسط یک فایل OTA دریافت کرده‌اند. بر اساس این گزارش گوشی‌های زد 2 با شماره مدل D6503، گوشی‌های زد 3 با شماره مدل D6603 و گوشی‌های زد 3 کامپکت با شماره مدل D5803 دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند همین حالا اقدام به دریافت این به‌روزرسانی کنند.

اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2 ، زد 3 و زد 3 کامپکت رسماً عرضه شد

اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2

هرچند که به نظر می‌رسد سونی برنامه‌ریزی جدی را برای دریافت به‌روزرسانی توسط سایر نسخه‌هایی که متفاوت از شماره مدل‌های بالا است دارد. بااین‌حال سونی در این رابطه اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

فریمور این سیستم‌عامل نیز شماره ساخت 23.5.A.0.570 را داشته که دقیقاً مطابق نسخه آزمایشی اندروید مارشمالو بوده است. وبلاگ رسمی سونی از تغییرات به وجود آمده توسط این نسخه نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی رابط کاربری اپلیکیشن دوربین ” Camera 2.0.0 ” دارای بهبودهایی بوده و همچنین بسته امنیتی ماه فوریه نیز جزو الحاقات این به‌روزرسانی است.

گفتنی است به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اکسپریا زد 2، زد  3 و زد 3 کامپکت دارای محدودیت عرضی نبوده و برای تمامی کاربران دارای مدل‌های ذکر شده منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*