بازی Alan Wake

محتوای الحاقی بازی Alan Wake در خانواده اکس باکس رایگان شد

اگر اخبار مربوط به عناوین نسل هفتمی پشتیبانی شده توسط اکس باکس وان را دنبال کرده باشید، از قرار گرفتن بازی Alan Wake در این لیست مطلع هستید. حال بنا بر اعلام استودیو صاحب‌نام Remedy شما می‌توانید دو محتوای الحاقی منتشر شده پیرامون این بازی را به‌صورت کاملاً رایگان دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

دو محتوای الحاقی The Writer و The Signal بازی Alan Wake برای کنسول‌های اکس باکس رایگان هستند!

چندی پیش مایکروسافت به همراه استودیو Alan Wake در پستی مشترک اعلام کردند که دارندگان بازی Alan Wake می‌توانند هر دو محتوای الحاقی The Writer و The Signal را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بر روی یکی از کنسول‌های اکس باکس 360 یا اکس باکس وان تجربه کنند.

البته ناگفته نماند که اگر شما اقدام به خرید بازی Quantum Break کرده باشید، درون بسته کدی موجود است که با استفاده از آن می‌توانید بازی Alan Wake و هر دو محتوای الحاقی را به‌صورت رایگان دانلود نمایید.

اما اگر هیچ‌کدام از ویژگی‌های بالا شامل شما نمی‌شود و هم‌اکنون نیز مایل به تجربه هر دو محتوای الحاقی ذکر شده هستید، می‌بایست با پرداخت مبلغ 20 دلار برای The Signal و 7 دلار برای The Writer اقدام به خریداری آن کنید.

شایان به ذکر بوده که بازی Alan Wake 14 مِی سال 2010 برای پلتفرم‌های اکس‌ باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر گردید. این بازی با ارائه داستانی چالش‌برانگیز و گیم‌پلی لذت‌بخش توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به‌سوی خود جذب نماید.

داستان بازی توسط آقای Sam Lake نوشته‌شده و پیرامون نویسنده‌ای مرموز که مهارت خاصی در نوشتن کتاب‌هایی با ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی دارد، روایت می‎‌شود. وی دچار یک سری کابوس شبانه شده و مداوم تصور می‌کند که موجوداتی از جنس تاریکی به دنبالش بوده و قصد جان او را کرده‌اند. این تازه شروع کابوس‌های شخصیت اصلی بازی یعنی Alan Wake است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*