ویژگی های iOS 10

تمامی شایعات مربوط به iOS 10 ؛ پنهان سازی اپلیکیشن‌ها و ایموجی‌های جدید خواهند آمد

iOS 10 ؛ این سیستم‌عامل جذاب و مرموز که بسیاری از کاربران دستگاه‌های اپل سخت به دنبال فهمیدن جزئیاتی از آن هستند. در این مقاله قصد داریم تا به‌تمامی شایعاتی که حول این سیستم‌عامل موبایلی حضور دارند بپردازیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تا بدین لحظه اپل تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه WWDC خودش را اعلام نکرده است. با توجه به زمان‌بندی روتینی که ما در سال‌های گذشته دیده‌ایم، اپل حوالی روز‌های سیزدهم تا هفدهم ماه ژوئیه توسعه‌دهندگان خودش را به غرب سانفرانسیسکو برده و در محله‌ای با نام ماسکُن این کنفرانس را برگزار می‌کند.

ویژگی های iOS 10

یکی از مواردی که همگان انتظار رونمایی از آن را طی این کنفرانس دارند تازه‌ترین سیستم‌عامل موبایلی اپل iOS 10 است. سیستم‌عاملی که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حامل تازه‌ترین دستاورد‌های اپل باشد.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که انتظار بازسازی آن را داریم اپلیکیشن تصاویر Photos است. بسیاری از افراد معتقدند کاربران iOS 10 قادر خواهند بود تا اطلاعات EXIF را ویرایش کرده و قسمت‌های خاصی از عکس را بدون خروج از برنامه ویرایش کنند. علاوه بر آن سیستم تشخیص چهره‌ها نیز می‌تواند از ویژگی‌های جذابی باشد که در آی او اس بعدی شاهد آن‌ هستیم.

از دیگر تغییرات جذاب احتمالی باید  به اضافه شدن ایموجی‌های جدید اشاره کرد. اپل به دنبال توافقات خود با Unicode است تا بتواند بیش از 74 ایموجی جدید و جذاب را به این سیستم‌عامل موبایلی بی افزاید.

ایموجی های جدید iOS 10

قابلیت حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نصب‌شده به iOS 10 اضافه خواهد شد؟

یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که تیم کوک مدیرعامل اپل آن را در سپتامبر ماه گذشته پیش‌بینی کرد، قابلیت پنهان‌سازی و حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نصب‌شده بر روی آیفون‌ها است. خیلی از کاربران شاید از اکثر اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی گوشی استفاده‌ای ندارند اما به‌هرحال نمی‌توانند در حال حاضر آن‌ها را حذف و یا پنهان کنند. تیم کوک چندین ماه قبل اعلام کرد که به این موضوع واقف بوده و به‌احتمال‌زیاد آی او اس بعدی چنین قابلیتی را به کاربران خواهد داد.

لازم به ذکر است که عرضه نسخه نهایی iOS 10 در ماه سپتامبر انجام خواهد گرفت. البته اپل تا پیش از عرضه آن چندین نسخه آزمایشی را برای کاربران خودش منتشر خواهد کرد که اولین آن‌ها می‌تواند پس از برگزاری کنفرانس WWDC 2016 به دست توسعه‌دهندگان برسد.

ویژگی های iOS 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*