تسلا مدل S

هفته آینده نسخه بازطراحی شده تسلا مدل S همراه با آپشن‌های جدید عرضه خواهد شد

کمپانی تسلا که به‌تازگی توسط خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 خودش به محبوبیت زیادی دست‌یافته، قرار است هفته آینده نسخه تازه‌ای از اتومبیل تسلا مدل S را همراه با آپشن‌های جدید و همچنین تغییراتی در طراحی داخلی به بازار عرضه کند.

درحالی‌که تمام توجهات دوست داران اتومبیل به تازه‌ترین خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 معطوف است، این کمپانی تصمیم گرفته تا دستی به سروگوش محصول گذشته خود کشیده و آن را با امکاناتی تازه روانه بازار کند. در تازه‌ترین گزارشات عنوان شده است که بیش از 325 هزار دستگاه تسلا مدل 3 تا به حال به فروش رفته است که البته تا اواخر سال 2017 میلادی به دست مشتریانش نخواهد رسید.

البته نباید فراموش کنیم که تسلا مدل 3 محبوبیتش را مدیون نسل گذشته خود خودرو تسلا مدل S است. خودروی سدان چهار دربی که به صنعت خودروسازی ورود کرد و خیلی زود توانست نزد مصرف‌کنندگان به یک ماشین الکتریکی محبوب تبدیل شود. لازم به ذکر است مدل 3 این خودرو نسخه‌ی کاملاً پیشرفته شده و بهبود یافته این مدل است که چند هفته‌ای از پیش‌فروش آن می‌گذرد.

تسلا مدل S

منتقدان اتومبیل تسلا مدل S یکی از ایرادات بزرگ این خودرو الکتریکی را مربوط به طراحی داخلی آن می‌دانند. البته این انتقادات کاملاً وارد است چراکه این خودرو اگر قصد رقابت با خودروهایی از جنس آئودی، بی ام دبلیو و مرسدس بنز داشته باشد باید در طراحی داخلی محصولاتش تفکر بیشتری داشته باشد. البته خبر خوب برای علاقه‌مندان به این خودرو آن است که تسلا هفته آینده مدل تازه‌تر همراه با آپشن‌های جدیدی از اتومبیل تسلا مدل S را عرضه خواهد کرد.

منابع می‌گویند که این خودرو هم از لحاظ طراحی داخلی و هم از لحاظ اضافه شدن آپشن‌های جدید دارای بهبودهایی شده است. از این آپشن‌ها می‌توان به‌اضافه شدن صندلی‌های مدل ایکس (به‌طور کامل همراه تهویه هوا)  و همچنین یک محفظه اضافی شامل جیب‌های نگهدارندِ بر روی درب‌های این خودرو اشاره کرد.

2015-Tesla-Model-S-70D-124-876x535

البته این تغییرات محدود به داخل این خودتر نمی‌شود. چراغ‌های جلویی این ماشین نیز شامل تغییرات جزئی خواهد شد. بدون شک این نسخه از اتومبیل تسلا مدل S دارای قیمت بالاتری نسبت به نسخه پیشین آن خواهد بود اما تا بدین لحظه اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است.

گالری تصاویر خودروی تسلا مدل S

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*