گوشی فیلیپس S653H

گوشی فیلیپس S653H تاییدیه تنا را کسب کرد

کمپانی فیلیپس به تازی یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و نسبتاً مناسب را معرفی کرده است. گوشی فیلیپس S653H نام این محصول 120 دلاری بوده که از بارزترین امکانات آن می‌توان به تراشه هلیو P10 و سه گیگابایت رم اشاره کرد.

شاید هیچ‌یک از شما کمپانی فیلیپس را به خاطر تولید گوشی‌های هوشمند نشناسید اما باید عرض کنیم که این کمپانی چینی قصد دارد تا با عرضه گوشی فیلیپس S653H در بازار اسمارت فون‌ها به قدرت‌نمایی بپردازد.

در اولین نگاه با دیدن گوشی فیلیپس S653H حس خوبی به شما دست خواهد داد، اما اگر از اطلاعات کامل این اسمارت فون باخبر شوید بدون شک گزینه‌ای ایدئال برای شما خواهد بود.

محصول جدید فیلیپس نسبت به گوشی‌های گذشته این کمپانی از طراحی کاملاً جدیدی بهره می‌برد. جنس بدنه این گوشی هوشمند از فلز بوده و دارای ابعاد 153.5 در 74.3 در 6.95 میلی‌متر است. همان‌طور که شایعات به آن می‌پرداختند گوشی فیلیپس S653H می‌تواند چه ازنظر طراحی ظاهری و چه ازنظر سخت‌افزار مناسبی که دارد در بازار میان‌ رده‌ای‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این گوشی هوشمند به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با کیفیت Full HD، تراشه 2 گیگاهرتزی هلیو P10، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین پشتی و جلویی 8 مگاپیکسلی و یک باتری نسبتاً مناسب 2,550 میلی‌آمپری مجهز است. علاوه بر آن می‌توان به وجود یک اسکنر اثرانگشت، اسلات کارت میکرو SD و دو ال ای دی فلش نیز اشاره کرد.

فیلیپس برای محصول جدید خودش قیمتی حدود 120 دلار را در نظر گرفته است که از این حیث نیز می‌توان آن را یک گوشی مقرون‌به‌صرفه دانست. هرچند که این گوشی رقابت سختی را با نمایندگان کمپانی‌های میزو و شیائومی خواهد داشت.

در حال حاضر فیلیپس تاریخ دقیقی را برای عرضه محصول جدیدش عنوان نکرده است اما می‌توان انتظار داشت در سه‌ماهه دوم سال جاری که چند روزی از آن سپری شده است شاهد حضور این گوشی هوشمند در بازار چین و البته دیگر بازارهای آسیایی باشیم.

تصاویر رندر گوشی فیلیپس S653H

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*