گوشی آیفون 7

گوشی آیفون 7 بسیار باریک خواهد بود (شایعه)

اگر به یاد داشته باشید آیفون 6 اس (iPhone 6s) و آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6s Plus) در مقایسه با آیفون 6 (iPhone 6) و آیفون 6 پلاس (iPhone 6 Plus) کمی ضخیم‌تر شدند، اما به نظر می‌رسد که باید شاهد کوچک‌تر شدن ضخامت گوشی آیفون 7 (iPhone 7) نسبت به اجداد خود باشیم.

همان‌طور که می‌دانید در مدل‌های آیفون 6s و آیفون 6s Plus از قابلیتی به نام لمس سه‌بعدی استفاده شد که درنهایت سبب گشت تا 0.2 میلی‌متر به ضخامت دو گوشی جدید اضافه گردد. برای مثال آیفون 6 اس دارای ضخامت 7.1 بود، درحالی‌که آیفون 6 تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت داشت. آیفون 6 اس پلاس نیز به ضخامت 7.3 میلی‌متر رسید که آیفون 6 پلاس تنها 7.1 میلی‌متر ضخامت داشت.

گوشی آیفون 7 جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارد

آنچه به‌تازگی شایعه شده در صورت واقعیت داشتن می‌تواند یک خبر فوق‌العاده برای طرفداران و علاقه‌مندان به محصولات اپل باشد. گوشی جدید این کمپانی اعلام‌شده که دارای ضخامتی بین 6 میلی‌متر تا 6.5 میلی‌متر خواهد بود. این امر به خاطر حذف کردن جک هدفون 3.5 میلی‌متری رخ داده که انتظار می‌رود جای آن را یک درگاه لایتنینگ گرفته باشد.

البته نکته‌ای که وجود دارد این است که بعضی از کاربران و منتقدین علاقه داشتند که در صورت تحقق این شایعه که قرار است جک هدفون 3.5 میلی‌متر حذف گردد، این فضای اضافی برای افزایش ظرفیت باتری در نظر گرفته شود که همیشه یکی از نقاط ضعف محصولات اپل بوده است.

هرچند در خبری که ماه گذشته منتظر شد ما به شما تصویری نشان دادیم که طبق آن گویا میزان WHr در باتری آیفون 7 در حدود 6.5 درصد نسبت به مدل پیشین افزایش داشته است. با این حساب می‌توان انتظار داشت که باتری با ظرفیت 1,826 میلی‌آمپر بر ساعت را در پرچم‌دار جدید اپل مشاهده کنیم.

با تمام این گفته‌ها باید در نظر داشت که هنوز میزان ظرفیت باطری گوشی آیفون 7 مشخص نیست. البته اصلی‌ترین موضوعی که باید در نظر گرفت میزان مصرفی است که سخت افزار این گوشی در بر خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*