رونمایی از هندست HTC 10

تمامی شایعات پیرامون هندست HTC 10 ؛ ظهور یک غول نوپا یا تداوم افول اچ تی سی؟

روز موعود فردا فرا خواهد رسید و این کمپانی اچ تی سی است که با پرچم‌دار خود در انظار عمومی دیده خواهد شد. هندست HTC 10 فردا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه به‌طور رسمی رونمایی می‌شود و همگان منتظر یک انقلاب تازه از سوی اچ تی سی هستند. حرکت تازه‌ای از جنس ال‌جی جی 5 و گلکسی اس 7 که بتواند نجات دهنده افول سال‌های گذشته این کمپانی باشد.

کمپانی اچ تی سی آماده رونمایی از هندست HTC 10 است. فردا روز مهمی برای این کمپانی تایوانی خواهد بود. چراکه این گوشی هوشمند می‌تواند نقش مهمی را در رقم زدن ادامه فعالیت‌های این کمپانی ایفا کند.

پرچم‌دار قبلی اچ تی سی  HTC One M9  که احتمالاً آخرین محصول خانواده وان ام گوشی‌های هوشمند این کمپانی نیز باشد، زیبا نسبتاً قدرتمند و البته کمی ناامیدکننده است. این گوشی با یک باتری نسبتاً ضعیف، دوربین متوسط و طراحی مشابه با محصولات گذشته اچ تی سی ویژگی‌هایی است که موجب عدم استقبال عمومی از آن شد. به‌طور واضح مشخص است که اچ تی سی باید روح تازه‌ای را در محصولات خود بدمد. دقیقاً کاری که سامسونگ با عرضه دو گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و امسال نیز در ادامه آن ال‌جی با محصول ماژولار و خاص خود آن را انجام داد.

Latest-leaked-image-of-the-HTC-10-620x462

تا بدین لحظه تیزرهای تبلیغاتی زیادی از قسمت‌های مختلف هندست HTC 10 منتشر شده است. تیزرهایی که هرکدام برای خود حرفی گفتنی داشتند. یکی از آن‌ها از قدرت بالای پردازش آن سخن می‌گفت و دیگری درباره دوربین‌هایی که برای نخستین بار در جهان از آن‌ها استفاده می‌شود. یکی از آن‌ها باتری اچ تی سی 10 را انقلابی خواند و یکی دیگر از حضور یک سیستم صوتی Boom Sound با کیفیت و مدرن در آن خبر داد.

همین قضیه موجب شد تا رسانه‌ها و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آن باشند. اچ تی سی چندی پیش دعوت‌نامه خودش را برای رونمایی از هندست HTC 10 در روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه ارسال کرده است.

تا بدین لحظه شایعات و تصاویر غیررسمی زیادی را از این گوشی هوشمند مشاهده کرده‌ایم. تصاویری که هر یک ادعا می‌کنند نشانگر نسخه نهایی محصول هستند و اطلاعاتی که احتمالاً بیانگر امکانات این دستگاه خواهند بود. در این مقاله قصد داریم تمامی شایعات پیرامون هندست HTC 10 بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

طراحی هندست HTC 10

تیزر رسمی اچ تی سی 10

خوشبختانه گل سرسبد اچ تی سی دیگر طراحی همانند سایر اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند آن نخواهد داشت. با توجه به تصاویر درز کرده باید گفت که لبه‌های این هندست بزرگ‌ترین تغییرات طراحی دردانه اچ تی سی محسوب می‌شوند. برخلاف قاب پشتی که رنگ کدری دارد، لبه‌های آن گویا از جنس شیشه هستند. این حدس را به جهت آن می‌زنیم که در تصویر زیر هم می‌توانید مشاهده کنید. حاشیه‌ها کاملاً براق هستند و بعید به نظر می‌رسد که اچ تی سی برای ساخت آن از فلز استفاده کرده باشد.

در پانل جلویی یک کلید فیزیکی خانه (Home) مشهود است که به نظر می‌رسد در زیر آن اسکنر اثرانگشت جای گرفته باشد. در قسمت پشتی نیز شاهد یک دوربین و در کنار آن فلش ال ای دی هستیم.

صفحه نمایش هندست HTC 10

HTC-10

شایعات حاکی از آن است که اچ تی سی برای صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود از یک پانل 5.15 اینچی Super LCD 5 استفاده کرده است. صفحه‌نمایشی که تراکم پیکسلی بیشتری نسبت به نسخه‌های گذشته اچ تی سی پیدا کرده و دارای وضوح بالاتری است.

مشخصات هندست HTC 10

htc-one-10-snapdragon-header

چند روز پیش کوالکام تأیید کرد که پرچم‌دار آینده اچ تی سی درست همانند گوشی‌های مدرنی مانند ال‌جی جی 5 و گلکسی اس 7 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 820 این شرکت مجهز خواهد بود.

از سویی دیگر می‌توان به وجود چهار گیگابایت ظرفیت رم، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، سنسور اثرانگشت، باتری 3,000 میلی‌آمپری، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه مدرن USB نوع C اشاره کرد که البته هیچ‌کدام توسط اچ تی سی تأیید نشده است. بااین‌حال این کمپانی در یکی از تیزرهای تبلیغاتی پرچم‌دار خودش عنوان کرده بود که HTC 10 سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر دنیا خواهد بود.

در حال حاضر پرچم‌داران بزرگ به سیستم QuickCharge 2.0 مجهز هستند. این امکان وجود دارد که اچ تی سی از تکنولوژی‌هایی در گوشی جدید خودش استفاده کند تا کاربران را از این حیث نیز راضی نگاه دارد. اخیراً تیزری در ارتباط با باتری این گوشی منتشر شده است که اچ تی سی در آن به ظرفیت بالای این باتری و همچنین عمر طولانی آن اشاره کرده است.

از پرچم‌دار اچ تی سی انتظار می‌رود که سیستم صوتی Boom Sound این گوشی همان‌طور که گفته است دارای کیفیت بهتری باشد و بتواند لذت خوبی را به کاربرانش اهدا کند. با توجه به آن‌که همواره محصولات اچ تی سی ازنظر کیفیت بلندگو‌ها مورد تحسین بوده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این محصول حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

HTC10-Audio

دوربین هندست HTC 10

htc-10-cameras-teaser-620x328

اگر به خاطر داشته باشید اچ تی سی شعار جالبی را در ارتباط با دوربین محصول خودش داده بود. این کمپانی عبارت « نخستین در جهان، با کلاس جهانی، در جلو و عقب » را در زیر یک تیزر نوشته بود. اچ تی سی با چنین حرفی ادعا می‌کند که دوربین گل سرسبدش در بین تمامی گوشی‌های هوشمند جهان برترین خواهد بود.

آخرین شایعات به این نکته اشاره کرده بودند که پرچم‌دار اچ تی سی از یک دوربین 12 اولترا پیکسلی مجهز به سیستم OIS و فوکوس خودکار لیزری بهره خواهد برد.

← در انتها باید اشاره کنیم که شما کاربران عزیز فردا از ساعت 16:00 می‌توانید اتفاقات مراسم رونمایی از هندست HTC 10 را از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*