خرید شیائومی می 5

تقاضای خرید شیائومی می 5 از واحد‌های تولید شده بیش‌تر است !

شیائومی می 5 اواخر ماه فوریه معرف شد. حال بیش از یک ماه است که فروش آن آغاز شده و هنوز هم هزاران کاربر در چین و هند نتوانسته‌اند گوشی را دریافت کنند. البته این‌همه تقاضای خرید شیائومی می 5 تعجب‌آور نیست چراکه با گوشی 310 دلاری مجهز به اسنپدراگون 820 طرفیم !

واضح است که ظرفیت تولید شیائومی می 5 هنوز به حداکثر خود نرسیده و این بدان معنی است که بسیاری از طرفداران شیائومی تاکنون نتوانسته‌اند گوشی جدید این تولید کننده را خریداری کنند. حتی در بعضی شایعات آمده که شیائومی عمدا واحد‌های تولیدی می 5 را محدود کرده تا تشنگی کاربران را برای تهیه‌ی آن افزایش دهد.

اما حالا کوین وانگ، تحلیلگر موسسه‌ی IHS technology اذعان کرده که شیائومی قصد نداشته تا با کاهش دستگاه‌های تولیدی می 5 یک جاروجنجال تبلیغاتی راه بی اندازد، بلکه پیش‌بینی‌های این شرکت از میزان تقاضای کاربران درست نبوده و حال نمی‌تواند به درخواست‌ها پاسخ دهد.

مضاف بر این، کوین خاطرنشان کرد که مدل مشکی می 5 تقاضای بیش‌تری را نسبت به نسخه‌ی سفید داشته و با وجود  همه‌ی این موارد، تحویل  سفارشات با تاخیر مواجه شده است.

خرید شیائومی می 5

پیش از این طی گزارشی آورده شده بود که شیائومی از دو شرکت  Foxconn و Inventec برای افزایش سرعت تولید شیائومی می 5 کمک خواسته تا با اضافه‌کاری بتوانند به سفارشات این گوشی پاسخ بدهند. انتظار می‌رود تا چند هفته‌ی دیگر واحد‌های تولیدی می 5 بالا بروند. طبق گفته‌ی لی ژون به‌عنوان مدیرعامل این شرکت، ظرفیت تولید می 5 اواسط ماه آوریل افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

همان‌طور که خواندید، تقاضای خرید شیائومی می 5 آن‌قدر زیاد شده که شیائومی برای تولید آن‌ها به مشکل بر خورده است. تا جایی که مجبور شده  برای پاسخ به درخواست‌ها اضافه‌کاری کند. بنابراین تفاسیر، طرفداران این گوشی باید زمان بیش‌تری را برای خرید آن منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*