گوشی Oppo A37M

گوشی Oppo A37M ؛ یک گوشی مقرون به صرفه دیگر

گوشی Oppo A37M محصول جدید کمپانی اوپو  بوده که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد. رقابت بر سر قیمت برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار همواره یک فاکتور مهم برای بسیاری از کمپانی‌های جهان بوده است. تولید گوشی‌های زیبا با مشخصات خوب اما مقرون به صرفه، مطمئنا کار ساده‌ای نخواهد بود؛ اما در چند سال اخیر، بخصوص کمپانی‌های گوشی ساز چینی به‌خوبی توانسته‌اند از پس این کار برآیند.

گوشی‌هایی از لنوو، شیائومی و میزو با تنها 999 یوان (حدود 150 دلار) در حال به تسخیر درآوردن بازار گوشی‌های ارزان قیمت هستند و به نظر می‌رسد که اوپو در این بازار در حال عقب ماندن از سایر رقبا است؛ اما آخرین جزئیات منتشر شده در لیست تنا امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اگر بخواهیم به برخی از گوشی‌های ارزان‌قیمت زیر 999 یوانی (150 دلار) که هم‌اکنون در بازار وجود دارند اشاره‌کنیم، این دستگاه‌ها را می‌توان نام برد.

اگر از طرفداران میزو هستید و به دنبال گوشی ارزان‌قیمتی می‌گردید شاید میزو ام 3 نوت گزینه بدی نباشد. این گوشی هوشمند با بدنه‌ای تمام فلزی، دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ‌دی است. 3 گیگابایت رم و حس‌گر اثرانگشت دارد و پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P10  به آن قدرت می‌دهد. به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت مجهز بوده و باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد.

از طرفداران کمپانی لنوو هستید؟ پس باید برای انتخاب یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه، گوشی لمون 3 (Lemon 3) را انتخاب کنید. این گوشی هوشمند نیز با داشتن بدنه‌ای تمام فلزی دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 2 گیگابایت رم و اسکنر اثرانگشت داشته و تراشه اسنپدراگون 616 به این گوشی قدرت می‌دهد.

شیائومی نیز یکی دیگر از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است که در یکی دو سال اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. این کمپانی نیز به‌تازگی گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای به نام شیائومی ردمی نوت  3 را عرضه کرده است.

در رقابت برای تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و جدال بر سر قیمت‌گذاری، کمپانی اوپو نیز وارد میدان شد. بر اساس آخرین شایعات درز شده، گوشی جدید اوپو با شماره سریال A37M  تنها 999 یوان (154 دلار) قیمت‌گذاری شده است؛ اما مشخصات لو رفته از آن چندان قابل مقایسه با سایر رقبا نخواهد بود. خبر خوب درباره این گوشی ضخامت باریک آن است. گوشی Oppo A37M با یک بدنه تمام فلزی تنها 7.85 میلی‌متر ضخامت دارد اما بقیه مشخصات آن چنگی به دل نمی‌زند.

این مدل دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. پردازنده‌ای که به این گوشی قدرت می‌دهد بسیار ناامیدکننده است، یک پردازنده چهار هسته‌ای MT6735 که در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن قرار گرفته است. گوشی Oppo A37M به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. به‌تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده که آن را در یک قاب طلایی رنگ نشان می‌دهد اما هیچ اثری از اسکنر اثرانگشت در پشت آن وجود ندارد.

رندرهای گوشی Oppo A37M