مشکلات آیفون اس ای اپل

مشکلات بلوتوثی و کیفیت پایین صدا در آیفون اس ای اپل

مدتی کمی است که از فروش آیفون اس ای اپل می‌گذرد. در همین حین بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند در پورتال‌های پشتیبانی اپل گزارشاتی را مبنی بر کیفیت کم‌صدا با ارتباطات بلوتوثی داده‌اند. اپل می‌گوید که سخت در حال کار بر روی این مشکل است و به‌زودی آن را مرتفع خواهد کرد.

شاید در ابتدا تصور می‌شد آیفون اس ای اپل فروش ضعیفی داشته باشد اما بر اساس آخرین گزارشات این گوشی هوشمند فروش خوبی را تجربه کرده است. البته هنوز به‌سختی می‌توان این گوشی را در خورده فروشی‌ها پیدا کرد و در حال حاضر بیشتر این میزان فروش توسط فروشگاه خود اپل صورت گرفته است. در حال حاضر نسخه 16 گیگابایتی آیفون اس ای اپل با قیمت 399 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن نیز با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد.

طی چند روز گذشته چندین شکایت در پورتال‌های پشتیبانی اپل نوشته شده است که بر اساس آن کاربران از کیفیت کم سیستم صوتی این گوشی هنگام استفاده از لوازم جانبی بلوتوثی خبر داده‌اند. ظاهراً این مسئله هدست‌های بلوتوثی و تو گوشی تأثیرگذار خواهد بود. حتی چندین گزارش هم خبر از کیفیت بد این سیستم صوتی هنگام استفاده از بلندگوهای ماشین توسط اتصال بلوتوثی به آیفون اس ای اپل می‌دهد.

از دیگر مواردی که درباره کیفیت دور از انتظار سیستم صوتی آیفون اس ای اپل هنگام استفاده از وسایل بلوتوثی گزارش شده‌اند باید به کیفیت بد و صدای رباتیک افراد هنگام تماس صوتی، سخنگوی نقشه‌های GPS و تماس‌های تصویری فیس تایم اشاره کرد. اپل گزارش می‌دهد که مهندسین این کمپانی در حال بررسی این موضوع و رفع آن هستند. اگر خاطرتان باشد چنین مشکل مشابهی در اکتبر سال 2014 و هنگام استفاده کاربران آیفون با اتصال آن‌ها به سیستم‌های صوتی اتومبیل دیده شده بود که آن زمان اپل با انتشار نسخه آی او اس 8.1 این مشکل را مرتفع کرد.

یکی از خریداران آیفون اس ای اپل که با چنین مشکلی مواجه شده است می‌گوید:

من پس از آن‌که آیفون جدیدم را از وریزون خریداری کردم، تصور می‌کردم گوش دادن به موسیقی یا دیدن ویدیو‌های یوتیوب با هدست‌های بلوتوثی جذاب باشد، اما کیفیت صدای آن اصلا تعریفی نداشت و خیلی پایین‌تر از تصور من بود. مشکلم را برای اپل شرح دادم و اپل نیز با دلگرمی دادن به من گفت که به‌زودی مشکل را حل خواهد کرد. مهندسین اپل سخت مشغول کار بر روی حل این مشکل هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. توضیحات درمورد باز کردن قفل اپللایدی