وان پلاس وان

وان پلاس وان به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرد

وان پلاس وان (OnePlus One) در سال 2014 عرضه شد و همگان آن را قاتل ارزان قیمت پرچم‌داران نامیدند. گوشی هوشمندی که هنوز هم پس از گذشت 2 سال می‌تواند یک گزینه خیلی خوب برای مصرف کنندگان باشد. وان پلاس به‌تازگی اعلام کرده است که اندروید مارشمالو را همراه با به‌روزرسانی Cyanogen OS 13 برای این محصول عرضه کرده است.

هفته گذشته وان پلاس خبر داد که در حال گذراندن مراحل نهایی آزمایش اندروید مارشمالو بر روی گوشی هوشمند وان پلاس وان است. در همان حال خبر می‌رسید که علاوه بر اندروید مارشمالو شاهد عرضه به‌روزرسانی کاستوم‌رام اختصاصی این کمپانی چینی، Cyanogen OS 13 نیز خواهیم بود.

حال وان پلاس خبر می‌دهد که مراحل ابتدایی عرضه اندروید مارشمالو همراه با به‌روزرسانی Cyanogen OS 13 را با شماره ساخت ZNH0ES26M آغاز کرده است. البته ممکن است با توجه به موقعیت جغرافیایی دارندگان این گوشی هوشمند، عرضه این به‌روزرسانی کمی با تأخیر برایشان ارسال گردد.

اگر از دارندگان گوشی هوشمند وان پلاس One هستید می‌توانید هم اکنون به بخش Settings > About Phone > System Updates رفته و شانس خود را امتحان کنید. همان‌طور که می‌دانید اندروید مارشمالو دارای ویژگی‌های جذابی مانند قابلیت Doze و سطوح مختلف دسترسی اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

لازم به ذکر است نسل جدیدتر این گوشی، وان پلاس 2 ماه گذشته به‌روزرسانی کاستوم‌رام Oxygen 3.0 (ساخته شده بر مبنای اندروید مارشمالو) را دریافت کرده است. این کمپانی اعلام می‌کند که از کاربران وان پلاس 2 بازخورد بسیار خوبی را بابت تغییرات به وجود آورده در این سیستم‌عامل دریافت کرده است.

این کمپانی همچنین هفته گذشته به‌روزرسانی OxygenOS 2.2.1 را نیز برای دستگاه‌های وان پلاس ایکس خود منتشر کرد. به گفته وان پلاس بخش اعظم این به‌روزرسانی در ارتباط با رفع ایرادات و باگ‌ها بوده است. مشکلاتی نظیر هدر رفتن اینترنت دیتا، قطع صدابَر هنگام استفاده از گوگل هنگ‌اوتز و عدم نمایش برخی از بخش‌های جستجوگر گوگل که همگی در این نسخه برطرف شده‌اند.

وان پلاس وان که همگی آن را قاتل پرچم‌داران سال 2014 میلادی می‌دانند به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 801، پردازنده چهار هسته‌ای کرایت 400 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 330 مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*