تصاویر رسمی اچ تی سی 10 ( HTC 10 )

تمامی تصاویر رسمی اچ تی سی 10 را در اینجا ببینید

اچ تی سی 10؛ نام نهایی پرچم‌دار کمپانی اچ تی سی است که بالاخره دقایقی قبل شاهد رونمایی از آن بودیم. قطعاً با مشخصات آن آشنا شده‌اید. تمامی تصاویر رسمی اچ تی سی 10 را میتوانید از گجت نیوز مشاهده کنید

معرفی پرچم‌دار جدید اچ تی سی یکی از جذاب‌ترین‌ رویداد‌های چندماه اخیر بوده است. این کمپانی که قصد دارد اقتصاد فلج خودش را دوباره احیا کند تصمیم گرفته تا با عرضه محصولی منحصر به فرد، تاس را باری دیگر به هوا بی‌اندازد.

اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) نام اصلی این گوشی هوشمند خواهد بود. در گذشته بسیاری از رسانه‌ها آن را با نام اچ تی سی وان ام 10 ( HTC One M10 ) صدا می‌زدند. اچ تی سی با این کارش نشان داد که دیگر علاقه‌ای به ادامه حیات خانواده گوشی‌های هوشمند وان ام خود نداشته و قصد دارد بازی را از روی دیگری ادامه دهد.

این گوشی هوشمند در قسمت پشتی خود از بدنه‌ای فلزی استفاده کرده است که اطراف آن با ظرافت خاصی سیقل داده شده اند. صفحه نمایش این گوشی نیز 5.2 اینچ بوده تا به خوبی بزرگ به نظر آید. از ویژگی‌های جذاب در مورد رابط گرافیکی اچ تی سی 10 هم باید به امکان سازماندهی اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها در قالب Freestyle Layout است اشاره کرد که می‌توانید به وسیله آن تمامی آیکون‌ها و ویجت‌ها را در هر صفحه‌ و بر اساس قالب بندی سازمان یافته‌ای قرار داد.

در زیر قاب این پرچمدار هم شاهد حضور قدرتمندترین نماینده فعلی کوالکام، اسنپدراگون 820 هستیم.  دوربین 12 مگاپیکسلی فوق پیشرفته اچ تی سی 10 نیز از موارد جذاب آن به حساب می‌آید. این کمپانی ادعا می‌کند که دوربین پرچم‌دار جدیدش قدرتمندترین در جهان خواهد بود. شما می‌توانید در تصاویر رسمی اچ تی سی 10 این دوربین را مشاهده کنید.

بر اساس تازه ترین اطلاعات فروش این گوشی هوشمند با قیمت 700 دلار از امروز آغاز خواهد شد.

تمام تصاویر رسمی اچ تی سی 10

در زیر قادر خواهید بود تا تمامی تصاویر رسمی اچ تی سی 10 ، سوگولی تازه وارد این کمپانی تایوانی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که HTC 10 در سه رنگ طلایی، مشکی و خاکستری و با قیمت 700 دلار از امروز قابل عرضه است.

تصاویر رسمی اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) تصاویر رسمی اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) HTC-10 (13) تصاویر رسمی اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) HTC-10 (12)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*