بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10

بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10 بسیار قدرتمند و باکیفیت؛ خبری از استریو نیست

بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10 شاید یکی از جذاب ترین قسمت‌های این گوشی هوشمند تازه وارد باشند. در حالی که اچ تی سی از یک بلندگوی استریو در مدل‌های گذشته گوشی‌هایش استفاده می‌کرد، اینبار به تغییری بزرگ دست زده و سیستم صوتی دستگاه خود را نونوار کرده است.

پس از ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات درست و غلط اچ تی سی 10 (HTC 10) معرفی شد تا تایوانی‌ها با آن سهم از دست رفته خود را بازیابند. بسیاری از مشخصات این دستگاه همان چیزی است که شایعات می‌گفتند و شما با یک گوشی قدرتمند روبه‌رو خواهید بود. اما در حال حاضر ابهاماتی درباره بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10 وجود دارد که قصد داریم کمی بیشتر به آن‌ها بپردازیم.

معمولاً محصلات این کمپانی در قسمت جلوییشان به یک بلندگوی استریو مجهز بودند. بلندگوهایی که دیگر به یک امضای اختصاصی اچ تی سی مشخص شده بودند. اما حالا دیگر خبری از آن‌ها نیست و بلندگوهای بوم ساند اچ تی سی 10 پدیده تازه‌ای هستند که می‌توانند سال 2016 را به نام خود رقم بزنند. در حالی که آخرین محصول این کمپانی به نام اچ تی سی وان A9 از یک بلندگوی استریو در قسمت جلویی خود بهره می‌برد، حال بلندگوهای بوم ساند اچ تی سی 10 در دو قسمت بالایی و پایینی این محصول قرار گرفته‌اند تا بتوانیم انتظار وجود یک صدای با کیفیت را از این دستگاه داشته باشیم.

HTC-10

به طور طبیعی اچ تی سی نمی‌توانست از دو بلندگو در قسمت جلویی دستگاه استفاده کند به همین خاطر تصمیم گرفت بلندگوهای بوم ساند اچ تی سی 10 را در دو سمت بالا و پایینی دستگاه مستقر کند. بلندگوی بالای بیشتر مکالمات را پوشش خواهد داد و این درحالیست که صدایی با فرکانس کم از آن پخش خواهد شد. اما وظیفه اصلی بر عهده بلندگوی پایینی این گوشی هوشمند است. این بلندگو علاوه بر پخش صداها با فرکانس به مراتب بالاتر، به عنوان یک ساب ووفر نیز کارایی خواهد داشت تا شما شاهد پخش لذت بخش صداها باشید. اچ تی سی سیستم به کار برده در این بلندگو را «بوم ساند های-فای ادیتیشن» نامیده است.

بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10

بنابراین می‌توان گفت که درواقع اچ تی سی 10 فاقد بلندگوهای استریو است اما قمار بزرگ این غول تایوانی می‌تواند موجب آن باشد که بلندگوهای بوم ساند اچ تی سی 10 بهترین خروجی را در بین تمامی گوشی‌های هوشند سال 2016 داشته باشند.

یکی دیگر از مکمل‌های جالب سیستم صوتی اچ تی سی 10 ، استفاده از پروفایل‌های صوتی نرم افزاری است. در واقع شما قادر خواهید بود تا با ایجاد پروفایل‌های مختلف چند سری تنظیم متفاوت را در اختیار داشته باشید تا هر زمانی که دلتان خواست بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر تنظیم دستی پروفایل صوتی، اچ تی سی 10 قادر است تا با توجه به سلایق صوتی کاربران به صورت هوشمند سری تنظیماتی را انجام داده و پروفایل پیشنهادی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پروفایل‌ها در حال هوشمند، به صورت بهترین شکل تنظیم خواهند شد تا شما واضح‌ترین خروجی را از بلندگو‌های بوم ساند اچ تی سی 10 داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*