دوربین میزو پرو 6

تصاویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 6 خبر از دوربین باکیفیتی می‌دهند

تنها ساعاتی از رونمایی میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) می‌گذرد اما کمپانی سازنده‌ی این گوشی تصاویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 6 منتشر کرده تا با کیفیتی که این تصاویر دارند برتری دوربین این گوشی را به رخ رقبای چینی خود بکشد.

میزو Pro 6 را می‌توان جدیدترین پرچم‌دار کمپانی چینی خواند که به‌تازگی رونمایی شده و جانشین فلبت میزو پرو 5 خواهد بود که شهریورماه سال گذشته معرفی شد. برخلاف جد خود که از صفحه‌ی 5.7 اینچی بهره می‌برد، میزو پرو 6 دارای صفحه‌ی 5.2 اینچی بوده و دارای قابلیت لمس سه‌بعدی است.

مانند هر دیوایس قدرتمندی که باید از دوربین اصلی باکیفیت بهره ببرد میزو نیز سعی کرده تا پرچم‌داری روانه‌ی بازار کند که از نظر دوربین بتواند یک سر و گردن از مدل‌های هم‌رده‌ی خود بالاتر باشد. دوربین 21.16 مگاپیکسلی این گوشی از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد که می‌توان به PDAF و لنز 6 المنتی اشاره کرد. همچنین روزنه‌ی لنز این دوربین f/2.2 است تا از کیفیت بالای تصاویر در محیط کم نور مطمئن شویم.

نکته‌ای که در مورد دوربین اصلی این گوشی وجود دارد بهره بردن از 10 عدد فلش که به آن رینگ فلش نامیده‌اند است که باعث کنجکاوی می‌شود تا ببینیم تصاویر شب و محیط‌های کم نور با این گوشی به چه حالتی خواهد بود. اگر به گالری زیر نگاهی بی اندازید برای شما سه تصویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 6 قرار داده‌ایم تا بتوانید کیفیت این تصاویر را مشاهده کنید.

اولین تصویر به نظر من جالب‌ترین آن‌ها است زیرا در شب گرفته شده ولی به خوبی توانسته جزئیات بالای محیط را ثبت کند. در نظر داشته باشید که هدف اصلی عکاسی در شب این است که در کنار نشان دادن زیبایی یک محیط در شب بتوان جزئیات آن را نیز ثبت کرد. با این حساب می‌توان گفت که هر چقدر میزو پرو 5 در عکس‌برداری ضعیف بود دوربین میزو پرو 6 این مشکلات را دیگر نخواهد داشت.

دومین عکس در گالری می‌خواهد به ما نشان دهد که تصویربرداری از اشیای در حال حرکت به چه حالتی خواهد بود که می‌شود گفت چندان بد هم نشده و کیفیت قابل قبولی دارد. تصویر مخصوصا در قسمتی که پرندگان در حال بلند شدن از زمین هستند شفاف است و تار نشده است.

در تصویر سوم می‌توان جزئیات فراوانی را مشاهده کرد که اصولا در عکس‌هایی که با گوشی‌ها گرفته می‌شود برای این دوربین‌ها سخت است که بتوانند این جزئیات را متعادل کنند مخصوصا وقتی نور خورشید به آب تابیده و به دوربین منعکس شود. البته متاسفانه میزو تصاویر را ریسایز کرده و در ابعاد واقعی منتشر نکرده است.

گالری تصاویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بالاخره فروشگاه بست فون برای سفارش گذاشت.
    خیلی وقت بود منتظرش بودم.
    مثل همیشه اول بست فون تونست مهیاش کنه
    به نظر من آینده رو این گوشیای چینی میگیرن و نامی از سامسونگ و … نمیمونه.
    کیفیت فوق العاده به همراه قیمت بسیار مناسبتر باعث میشه همه ی مردم دیر یا زود به این گوشیا رو بیارن