رنگ گوشی اچ تی سی 10

رنگ گوشی اچ تی سی 10 ؛ این بار در تن پوشی قرمز

رنگ گوشی اچ تی سی 10 این بار در لباسی قرمز رنگ خودنمایی کرد. کمپانی اچ تی سی بالاخره از پرچم‌دار پر سروصدای خود پرده برداشت. دستگاهی که این کمپانی با هیاهوهای تبلیغاتی که پیرامون آن به راه انداخته بود همه را در انتظار دیدن گوشی خاصی از این کمپانی گذاشته بود.

این دستگاه دو روز پیش در رویداد اچ تی سی به روی صحنه رفت و در سه نسخه مختلف رنگی، خودنمایی کرد. رنگ‌های خاکستری کربنی، نقره‌ای یخچالی و توپاز طلایی رنگ گوشی اچ تی سی 10 را تشکیل می‌داد؛ اما اکنون صحبت از نسخه رنگی چهارمی بوده که به نظر نسخه‌ی خاصی می‌رسد. دستگاهی که در لباسی از رنگ قرمز کاملیایی جلوه گری خواهد کرد.

اکنون مشخص شده است که اچ تی سی 10 قرمز در کشور ژاپن و از طریق اپراتور KDDI، دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه این کشور، در دسترس قرار خواهد گرفت. به لطف وب‌سایت تایوانی ePrice اکنون عکس‌هایی از این گوشی را می‌توان در زیر دید با نگاهی به آن‌ها می‌توان دید که این گوشی تنها در پشت و در دو طرف به رنگ قرمز بوده و پانل جلویی آن مشکی است.

رنگ گوشی اچ تی سی 10 این بار در قابی قرمز جلوه گری می‌کند

HTC   هنوز برنامه خود برای عرضه این پرچم‌دار سرخ پوش در بازارهای جهانی به‌جز ژاپن را اعلام نکرده است. در حال حاضر پیش‌فروش گوشی HTC 10 در حال انجام است و احتمالاً این گوشی از ماه مه میلادی قفسه‌ی فروشگاه‌های خرده‌فروشی را تسخیر خواهد کرد.

فقط جهت یادآوری؛ گوشی اچ تی سی 10 با نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن کواد اچ دی از راه رسید. این گوشی به پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است و در انتها با قیمت 699.99 دلار برای پیش‌فروش در دستور کار قرار گرفته است.

رنگ گوشی اچ تی سی 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*