از کاور هنری The Witcher 3: Blood and Wine رونمایی شد

ساعاتی پیش استودیو CD Projekt RED به‌صورت رسمی از کاور هنری گسترش‌دهنده Blood and Wine مربوط به عنوان The Witcher 3 رونمایی کرد.

استودیو سازنده بازی خوش ساخت The Witcher 3 در صفحه توییتر خود با انتشار کاور رسمی DLC بازی علاوه بر تحسین برخی از هواداران، باعث ایجاد موجی از حرف‌ و حدیث‌ها شد. در طراحی کاور با توجه به اینکه داستان بازی کمی گنگ و نامعلوم است اما به‌صورت کلی خوب به نظر می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از نسخه The Witcher 3 Blood and Wine به بیرون درز پیدا نکرده و نمی‌توان قضاوت کرد. همان‌طور که می‌دانید در اواخر سال گذشته، استودیو سازنده از اماکنی که بازی در آن جریان دارد، تصاویری منتشر کرد. انتظار می‌رود که این عنوان حدود 20 ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

تاکنون تاریخ انتشاری برای این DLC اعلام نشده و تنها می‌توان چشم به آینده دوخت. شما کاربران محترم گجت نیوز در انتها می‌توانید کاور هنری منتشر شده از The Witcher 3: Blood and Wine را مشاهده کنید.

the_witcher_3_blood_and_wine_expansion_art_1

شایان به ذکر بوده که بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 19 مه سال 2015 به‌صورت جهانی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر گردید. جذابیت و زیبایی بالای بازی سبب شد که در طی مراسم «TGA 2015» به عنوان بهترین بازی سال شناخته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*