عرضه رسمی هواوی P9

تاریخ عرضه رسمی هواوی P9 در ایران

پرچم‌داران شرکت هواوی یعنی پی 9 و پی 9 پلاس به‌زودی در ایران معرفی شده و شاهد عرضه رسمی آن‌ها خواهیم بود؛ اما این زمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گزارشگر گجت نیوز نیز برای یافتن پاسخ این سؤال که زمان عرضه رسمی هواوی P9 در ایران چه تاریخی خواهد بود به یکی از نمایندگی‌های این شرکت در تهران مراجعه کرده و پاسخی مهم دریافت کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

در روز پنچ شنبه مورخ 26 فروردین 1395 گزارشگر گجت نیوز به یکی از نمایندگی‌های شرکت هواوی در تهران سر زده و در گپی دوستانه، اطلاعات مفید و جذابی برای طرفداران شرکت هواوی در ایران جمع‌آوری کرده است.

موبایل‌های هوشمند هواوی پی 9 (Huawei P9) و هواوی پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus) که بر اساس تاریخ مشخص شده برای عرضه در اروپا، احتمالاً در اواخر اردیبهشت به‌صورت غیررسمی وارد ایران خواهند شد، با اختلاف‌زمانی کوتاه توسط نمایندگی هواوی در ایران معرفی شده و سپس شاهد عرضه رسمی هواوی P9 و مدل پلاس آن در ایران خواهیم بود هرچند در مورد عرضه‌ی پی ۹ لایت اطلاعاتی در دسترس نداریم.

در ادامه نگاهی داریم به گفته‌های یکی از مسئولین نمایندگی شرکت هواوی در ایران:

موبایل‌های پی 9 و پی 9 پلاس، در اواخر خردادماه، با گارانتی رسمی برای فروش، در بازار کشور ایران عرضه خواهند شد؛ اما رونمایی این محصولات در ایران مطمئناً چند روز قبل از عرضه محصول در بازار یعنی در اواسط خردادماه است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ قیمتی از طرف دفتر شرکت هواوی در ایران اعلام نشده است؛ اما گمان می‌رود پرچم‌داران هواوی دارای قیمتی بالاتر از 2 میلیون و 500 هزار تومان داشته باشند و قاعدتاً پس از ماه اول عرضه در بازار، دچار ریزش و افت قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی می‌گردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*