پیش‌فروش اکسپریا X

شرایط منحصر به فرد سونی در پیش‌فروش اکسپریا X و XA

اکسپریا X Performance، اکسپریا X و اکسپریا XA (تصویر بالا) که در مراسم MWC 2016 توسط کمپانی سونی رونمایی شدند، از ابتدای ماه ژوئن آماده فروش خواهند بود. هرچند به نظر می‌رسد که اگر بخواهید در پیش‌فروش اکسپریا X و XA شرکت کنید پیشنهادات شگفت‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود.

طبق اطلاعیه منتشر شده در وبلاگ رسمی اکسپریا، کاربرانی که از قبل این محصولات را پیش‌خرید کرده‌اند، هم‌اکنون ایمیل‌هایی از سوی سونی پیرامون دریافت محصولشان دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد کاربرانی که این دو تلفن هوشمند جدید و یا اکسپریا Ear را پیش‌خرید کرده‌اند، یک پیشنهاد منحصربه‌فرد دریافت خواهند کرد. متأسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم این پیشنهاد خاص شامل چه مواردی می‌شود، اما احتمالاً کاهش قیمت و یا قطعات جانبی برای دستگاه‌ها جزئی از آن خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا کسانی که اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) را پیش‌خرید کرده‌اند نیز این پیشنهاد انحصاری را دریافت می‌کنند یا خیر (همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تنها نام اکسپریا ایکس (Xperia X) و اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) ذکر شده است). به‌هرحال هر سه نسخه سری اکسپریا ایکس در ایالات‌متحده عرضه خواهند شد. به‌احتمال‌زیاد این دستگاه‌ها به‌صورت آنلاک شده به فروش می‌رسند، مگر این‌که سونی با عقد قرارداد بین خود و اپراتورها ما را غافلگیر کند؛ اتفاقی که تاکنون رخ نداده است.

Sony-Xperia-X-and-XA-pre-orders-to-start-soon

سونی چندی پیش رسماً تائید کرد که خانواده اکسپریا X جانشین سری Z این کمپانی خواهند شد. بنابراین به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا X Performance پرچم‌دار جدید این شرکت باشد که روند روبه‌جلوی زد 5 را در پیش خواهد گرفت.

اکسپریا X و اکسپریا X Performance در بسیاری از جنبه‌ها مشترک و یکسان هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به صفحات 5 اینچی و 1080p، دوربین پشت 23 مگاپیکسلی، حافظه سه گیگابایتی RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. بااین‌حال تفاوت آن‌ها بیشتر در بخش پردازنده و جنس بدنه است: X Performance با تراشه قدرتمند و جدید اسنپدراگون 820 بهره می‌برد، درحالی‌که اکسپریا ایکس اسنپدراگون 650 را که یک میان رده حساب می‌شود درون خود قرار داده است. اکسپریا XA نیز با صفحه‌نمایش 5 اینچی و 720p، تقریباً بدون حاشیه کناره صفحه و پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Helio P10 با دو گیگابایت حافظه RAM عرضه می شود.

Sony-Xperia-X

Sony-Xperia-XA

Sony-Xperia-X-Performance

با این تفاسیر، ویژگی و مشخصات محصولات جدید کمپانی سونی توجه شما را به خود جلب کرده است؟ نظرات و سؤالات خود پیرامون این موضوع را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*