بتا Gears of War 4

برای کسب جوایز بتا Gears of War 4 باید به سطح 20 برسید

ساعاتی پیش استودیو The Coalition اعلام کرد برای افرادی که در «نسخه نمایشی» (Beta) بخش چند نفره بازی Gears Of War 4 شرکت می‌کنند، جوایزی در نظر گرفته است. پس اگر مایل به دریافت این جوایز هستید تنها کافی بوده سطح خود را به 20 برسانید.

همان‌طور که گفته شد، استودیو سازنده بازی تیراندازی و سوم شخص Gears Of War 4 برای شرکت‌کنندگان در بخش چند نفره نسخه نمایشی این بازی جوایز و پاداشی تدارک دیده است که عبارت‌اند از:

  • اسکین (لباس) جدید برای شخصیت Kait
  • اسکین برای دو اسلحه Lancer و Pistol
  • آرم و نماد Kait، جهت شخصی‌سازی شخصیت در بازی
  • یک کارت منحصربه‌فرد، جهت دو برابر کردن XP به‌دست‌آمده در طول یک مسابقه

شما علاقه‌مندان به بازی Gears Of War 4 می‌توانید نسخه نمایشی بخش چند نفره بازی را در 18 آوریل برابر با 30 فروردین تجربه کنید؛ البته ناگفته نماند که این تاریخ تنها برای افرادی صدق دارد که در 11 آوریل اقدام به اجرای بازی Gears of War: Ultimate Edition بر روی اکس باکس وان یا ویندوز 10 کرده باشند.

این دسترسی زودهنگام در 24 آوریل برابر با 5 اردیبهشت خاتمه پیدا می‌کند و روز بعد یعنی در 25 آوریل لغایت 1 مِی برابر با 12 اردیبهشت تمامی دارندگان اشتراک طلایی اکس باکس قادر به اجرای نسخه نمایشی بخش چند نفره چهارمین شماره از سری بازی Gears Of War خواهند بود.

در انتها لازم به ذکر بوده بازی مهیج و محبوب Gears Of War 4 در 11 اکتبر سال میلادی جاری برابر با 20 مهر 1395 به‌صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*