فبلت شیائومی می نوت 2 چگونه خواهد بود؟

فبلت شیائومی می نوت 2 یکی از دستگاه‌هایی است که اخیراً شایعات زیادی درباره آن به گوش می‌رسد. شیائومی به‌تازگی فعالیت‌های خود را بیشتر کرده است. این کمپانی اخیراً دو گوشی هوشمند بسیار قانع‌کننده معرفی کرده که در واقع یکی از یکی بهتر است. شیائومی در طول برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه از گوشی می 5 خود پرده برداشت و ماه گذشته ردمی 3 پرو را عرضه کرد. در آخرین شنیده‌ها از این کمپانی، شیائومی ادعا کرده بود که در حال کار بر روی مکس فبلت (Xiaomi Max phablet) است، انتظار می‌رود این گوشی، بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی باشد که این کمپانی تاکنون تولید کرده است. اکنون سورپرایز جالبی از راه رسیده، به این اسم نگاه کنید؛ می نوت 2 (Mi Note 2) یک شایعه جدید بوده که با این اسم شکل‌گرفته است.

این کمپانی اولین نسل از می نوت فبلت خود را در ژانویه 2015 معرفی کرد. در واقع هر دو محصول می نوت و می نوت پرو از نظر طراحی بسیار شبیه به هم اما در مشخصات فنی کاملاً متفاوت بودند. درهرصورت انتظار می‌رفت که می نوت 2 در سه‌ماهه اول سال 2016 از راه برسد؛ اما این اتفاق نیفتاد و با وجود این واقعیت، همه امیدوارند که شیائومی معرفی فبلت پرچم‌دار خود را به زمان دیگری در امسال موکول کند. شایعه شده است که فبلت شیائومی مکس به اسنپدراگون 820 مجهز شده، این امر بسیار بعید به نظر می‌رسد مگر آنکه شیائومی هیچ برنامه ای برای راه‌اندازی فبلت شیائومی می نوت 2 نداشته باشد.

فبلت شیائومی می نوت 2 ؛ شایعه یا واقعیت

این شایعات جدید از کوین وانگ، تحلیلگر چینی به گوش می‌رسد. بر اساس این اطلاعات ارائه شده، فبلت می نوت 2 در نیمه دوم سال جاری از راه خواهد رسید، شیائومی مکس زودتر از آن راه‌اندازی شده و این به معنای آن است که احتمالاً این فبلت قبل از پایان ماه ژوئن معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود شیائومی می نوت 2 دارای نمایشگر 5.7 اینچی باشد و این در حالی است که شایعات خبر از یک پنل 6.4 اینچی در شیائومی مکس می‌دهند، یکی از ویژگی‌هایی که مکس را تبدیل به بزرگ‌ترین گوشی هوشمند شیائومی خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود هر دو گوشی از فلز ساخته شده باشند. هنوز مشخص نشده است که آیا شیائومی قصد دارد می نوت 2 را در نسخه‌ی بالاتر می نوت 2 پرو نیز راه‌اندازی کند، یا این مدل تنها در یک نسخه تولید خواهد شد. بهر حال مطمئناً شایعات و عکس‌های جدیدی از این دو فبلت شیائومی در هفته‌های آینده به بیرون درز خواهد کرد و ما و شما باید به انتظار بنشینیم تا ببینیم کدام‌یک به واقعیت نزدیک‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*