مانیتور مخصوص گیمینگ ایسوس

ایسوس از سه مانیتور مخصوص گیمینگ رونمایی کرد

کمپانی ایسوس روز گذشته از سه مانیتور مخصوص گیمینگ جدید خود که در CES 2016 معرفی شده بودند، رونمایی کرد. این سه مانیتور که دوتای آن‌ها کیفیت 4K و یکی از آن‌ها نیز فول اچ دی است، می‌توانند با ویژگی‌های اضافی که کمپانی ایسر درون آن‌ها قرار داده است برای هر گیمری جذاب باشند.

برای گیمر‌های معمولی استفاده از هر صفحه‌نمایشی اعم از یک مانیتور و یا تلویزیون تفاوتی نخواهد داشت. اما در اینجا بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای نیازمند سخت‌افزارهای مخصوصی برای لذت بردن از بازی خود هستند. اگر شما نیز گیمر باشید پس برایتان جذاب است بدانید که ایسوس از سه مانیتور مخصوص گیمینگ رونمایی کرده است.

درواقع از نظر سیستمی این سه مانیتور مشخصاتی مشابه خواهند داشت؛ اما تفاوت‌هایی در رزولوشن، زمان پاسخ‌گویی و همچنین تکنولوژی به‌کاررفته در آن‌ها وجود خواهد داشت که از یکدیگر متمایزشان خواهد کرد.

برای شروع به معرفی نخستین مدل از این سه مانیتور مخصوص گیمر‌ها ، مدل ASUS MG248Q خواهیم پرداخت. این مانیتور 24 اینچی دارای صفحه‌نمایشی فول اچ دی بوده و با زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه همراه با رفرش ریت 144 هرتز گزینه‌ای ایده آل برای اجرای بازی‌ها است.

مانیتور مخصوص گیمینگ ایسوس

اما اگر کیفیت فول اچ دی شما را ارضاء نمی‌کند، ایسوس برایتان مدل 4K این مانیتور 24 اینچی را نیز در نظر گرفته است که به تکنولوژی IPS با زاویه دید بالا تجهیز شده است. این مدل که MG24UQ نام دارد بدون شک از نظر قیمتی نیز با نسخه فول اچ دی خود متفاوت خواهد بود.

مانیتور مخصوص گیمینگ ایسوس

مدل سوم از این سه مانیتور مخصوص گیمینگ مدل MG28UQ است. مانیتوری 28 اینچی با کیفیت 4K و زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه که می‌تواند برای هر گیمری (به‌خصوص علاقه‌مندان به بازی‌های اول‌شخص تیراندازی) گزینه‌ی ایده آلی باشد.

مانیتور مخصوص گیمینگ ایسوس

علاوه بر این موارد هر سه مدل دارای تکنولوژی‌های مدرن مخصوص گیم هستند که می‌تواند وجود آن‌ها برای هر کاربر جذاب باشد. این مانیتورها از ویژگی « مشخص کننده کراس‌هیر » یا Crosshair Overlay، شمارنده FPS و یک تایمر برخوردار هستند. در حال حاضر دو مدل MG24UQ و MG28UQ به عرضه جهانی رسیده‌اند و مدل فول اچ دی MG248Q نیز تا اواخر ماه آوریل به بازار‌های بین المللی ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که ایسوس این سه مدل را در مراسم CES 2016 رونمایی کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*