گلکسی Note 6

گلکسی Note 6 صفحه‌نمایش 5.8 اینچی خواهد داشت

به‌تازگی تصویری در فضای مجازی قرار گرفته که اطلاعات مفید و جالبی را در مورد گلکسی Note 6 در اختیارمان قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی که طبق آن می‌توان با مشخصات گلکسی Note 6 بیشتر آشنا شد.

مطابق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده است گلکسی Note 6 دارای شماره مدل SM-N930 بوده و قرار است از صفحه‌ی 5.77 اینچی به همراه رزولوشن 1,440 در 2,560 پیکسل (QHD) بهره ببرد. فبلت سامسونگ گلکسی نوت 6 (Samsung Galaxy Note 6) از 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه رام یا حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. آنچه مشخص شده نیز حاکی از به کار رفتن اگزینوس 8890 به‌عنوان تراشه‌‌ی گلکسی Note 6 است.

گلکسی Note 6 از گواهی IP68 بهره خواهد برد

منبعی که گفته شده است یکی از کارکنان سامسونگ بوده، به سایت شناخته‌شده‌ی فون آرنا گفته که طراحی گلکسی نوت 6 شباهت زیادی به پرچم‌دار فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و همچنین جد این فبلت، یعنی فبلت گلکسی نوت 5 (Galaxy Note 5) خواهد داشت.

هرچند تنها تفاوتی که طبق گفته نسبت به دو گوشی ذکر شده در فبلت گلکسی نوت 6 می‌توان یافت ضخامت بیشتر این دیوایس است که بی‌شک می‌تواند نویدبخش اضافه شدن امکاناتی به گوشی باشد. یک باتری با ظرفیت 3,700 میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی موردنیاز گوشی را خواهد داشت؛ اما آنچه نظر کاربران را به خود جلب کرده است تائید گواهیِ IP68 است که طبق آن می‌توان انتظار گوشی را داشت که در برابر نفوذ آب و همچنین گردوخاک در امان خواهد بود.

همان‌گونه که متوجه شدید این اولین بار خواهد بود که یک فبلت در سری گلکسی نوت از گواهیِ IP68 بهره می‌برد و قرار است در میان دیوایس‌هایی که در برابر نفوذ آب و گردوخاک در امان هستند قد علم کند. آنچه در بیشتر دیوایس‌های بالا رده و قدرتمند ساخته شده در سال 2016 تاکنون دیده‌ایم مبتنی بودن آن‌ها بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 پف‌نبات است که خبرهایی نیز از قابلیت به‌روز شدن به نسخه‌ی 6.0.1 آن‌ها می‌رسد.

n6-aهمین امر نیز سبب می‌گردد تا بر این باور باشیم که گلکسی نوت 6 نیز بر پایه‌ی این سیستم‌عامل قدرتمند روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما افشاگری که این اطلاعات را در اختیار سایت فون آرنا قرار داده بر این موضوع تأکید کرده است که فبلت جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید N به دست کاربران خواهد رسید، البته تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که باید منتظر تکمیل اندروید N تا آن زمان باشیم.

تنها موضوعی که وجود دارد این است که اصولاً گوگل سعی می‌کند سیستم‌عامل خود را به‌صورت انحصاری برای دیوایس‌های نکسوس خود نگه دارد و پس از عرضه‌ی این گوشی‌ها شاهد خبرهایی در مورد آماده‌سازی به‌روزرسانی برای گوشی‌های مختلف هستیم؛ اما در خبر آمده است که سامسونگ و گوگل در حال مذاکره هستند تا این اتفاق جالب رخ دهد و شاهد یک سنت‌شکنی باشیم.

در خبر دیگری که در روزهای قبل منتشر شد مشخص گردید که گلکسی Note 6 با نام Grace در کارخانه شناخته می‌شود و همچنین شماره کدهای این فبلت نیز برای اپراتورهای مختلف افشا شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*