ماشین آئودی A8 L

ماشین آئودی A8 L سفارشی؛ خودرویی لوکس و زیبا

ماشین آئودی A8 L سفارشی کمپانی آئودی، برای یکی از مشتریان تولید شد، آئودی یک شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است. این شرکت از سال 1964 میلادی یکی از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن قرار گرفت.

ماشین آئودی A8 L با 5.27 متر طول، خودروی کوچکی به‌نظر نمی‌رسد، اما آئودی برای یکی از خریداران ثروتمند اروپایی خود، آئودی A8 شش در را تولید کرده که از نوک تا انتهای سپر عقب آن 6.36 متر درازا دارد. این مدل سفارشی تقریباً یک متر بلندتر از اندازه‌ی 5.45 متری مرسدس بنز می باخ S600 است.

مطمئن باشید که این طول اضافه، Audi A8 را سنگین نکرده است. این خودروی دراز با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ساخته شده، یک دیوار جداکننده‌ی دوتیغه قسمت نشیمن سرنشینان عقب را از بدنه جلویی جدا می‌کند. رکاب‌های کناری و کانال انتقال هوا نیز از جنس آلومینیوم تهیه‌ شده است. سقف این ماشین با لوله‌های آلومینیومی پرانتزی شکل تقویت‌ شده و مستحکم سازی این مدل دقیقاً به همان شکلی است که در آئودی A8 L معمولی نیز استفاده‌ شده بود. در سقف آئودی A8 یک پنل شیشه‌ای 2.4 متری جاسازی‌ شده است. این سانروف برای اذیت نشدن 6 سرنشین عقب از نور خورشید به‌وسیله یک پرده می‌تواند پوشیده شود.

ماشین آئودی A8 L یک ماشین سفارشی لوکس

این مسافران می‌توانند در 6 صندلی لوکس شخصی روبه‌جلو بنشینند. این صندلی‌ها از رومبلی چرم والکونای بژ پوشیده شده و کاملاً قابل تنظیم هستند و به‌طور غیرقابل انکاری با کنسول بلند ولوو، فضای لوکس زیبایی برای سرنشینان فراهم کرده‌اند. پیشرانه‌ی این خودرو از یک موتور 3.0 لیتری آئودی که توانایی تولید 210 اسب بخار و گشتاور 440 نیوتن متر دارد، تشکیل می‌شود.

شاید این موتور نتواند صدای عجیب‌وغریبی تولید کند اما آن‌قدر نیرومند هست که بتواند وزن 2,418 کیلوگرمی آئودی A8 را در مدت زمان 7.1 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. آئودی به این خودرو توانایی داده تا بتوان با فشردن پدال گاز به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست یابد. اما مطمئناً کسی دوست ندارد ترمزهای این ماشین بلند 2 تنی را زمانی که با حداکثر سرعتش حرکت می‌کند، امتحان کند.

آئودی هنوز برای این خودرو قیمتی اعلام نکرده اما گفته است که یک مشتری ثروتمند، سفارش خرید آن را داده است. برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که این فرد ثروتمند احتمالا پادشاه نروژ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*