لینکدین دانشجویان

لینکدین دانشجویان؛ شبکه اجتماعی مخصوص کاریابی جوانان آماده به کار

شبکه اجتماعی لینکدین یکی از بهترین مکان‌ها برای برقراری ارتباط بین شرکت‌ها و کارکنان مشاغل حرفه‌ای سراسر دنیاست. حال این کمپانی برای کمک به انتخاب شغل مناسب از سوی دانشجویان آماده ورود به بازار کار، اپلیکیشنی را به نام LinkedIn Students عرضه کرده است.

اپلیکیشن لینکدین دانشجویان شغل مناسب شما را برایتان پیدا خواهد کرد

در حال حاضر با اطمینان می‌توانیم بگوییم که دارندگان مشاغل بزرگ و حرفه‌ای حتی اگر از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده نکرده باشند، حداقل یک بار نام آن را شنیده اند. در مقایسه با دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توییتر، لینکدین تمرکز اصلی خودش را بر روی ارتباط بین مشاغل حرفه‌ای با یکدیگر گذاشته است. بنابراین اگر به دنبال یک فرد همکار در صنعت خود و یا به دنبال شغل مورد علاقه خود می‌گردید می‌توانید سری به این شبکه اجتماعی بزنید.

لینکدین دانشجویانبه دلیل فضای سفت و سختی که این اپلیکیشن تجاری-حرفه‌ای دارد، شاید هیچ چیز که جنبه سرگرمی داشته باشد در آن نتوان یافت و تنها اشخاص حرفه‌ای با مشاغل حرفه‌ای با آن ارتباط برقرار کنند. حال از کمپانی سازنده این شبکه اجتماعی خبری مبنی بر ساخت یک اپلیکیشن کاملا متمایز و مخصوص دانش آموزان و دانشجویان به گوشی می‌رسد. این اپلیکیشن که LinkedIn Students نام دارد هدف‌هایی فراتر از ارتباط دانشجویی دارد. بنابر اعلام سازندگان لینکدین، نسخه مخصوص دانشجویان این اپلیکیشن قصد دارد تا هدف‌هایی بزرگ‌تر از یک ارتباط ساده را طی کرده و به دانشجویان آماده به کار کمک کند تا شغل مناسبی برای خود پیدا کنند. توضیحات این اپلیکیشن بیان می‌کند:

لینکدین دانشجویان اپلیکیشن تازه توسعه یافته‌ای است که به شما کمک می‌کند تا کسب و کار مدنظر خود را پیدا کرده و وارد بازار کار شوید. این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا مسیر‌های شغلی مناسب خودتان را پیدا کرده و با اعتماد به نفس بالا به سوی آن گام بردارید. البته این تنها یک آغاز است.

علاوه بر تمامی این‌ها دانشجویان و دانش آموزان قادر خواهند بود تا برای شرکت‌هایی که نیازمند کارمند هستند رزومه‌ی خود را فرستاده و در صورت تأیید به استخدام رسمی آن دربیایند. اگر علاقه‌مند به نحوه کار با این اپلیکیشن هستید می‌توانید همین حالا از طریق گوگل پلی و آیتونز دو نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن LinkedIn Students لینکدین دانشجویان را دانلود کنید.