اسمارت‌فون Le 2

اسمارت‌فون Le 2 ؛ آیا عصر جدیدی درراه است؟

اسمارت‌فون Le 2 به‌زودی معرفی خواهد شد. کمپانی LeEco که بانام Letv نیز شناخته می‌شود، یک کمپانی فن‌آوری چینی و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آنلاین چین است. این کمپانی در سال 2004 توسط Jia Yueting تاسیس شد.

کمپانی LeEco در حال ساختن یک اکوسیستم مخصوص به خود به نام Le Ecosystem است، که یک پلتفرم آنلاین با محتوا، دستگاه‌ها و اپلیکیشن های مختلف است. این کمپانی مدتی است که به ساخت گوشی‌های هوشمند نیز روی آورده است و گوشی Le 2 یکی از این دستگاه‌ها است که به‌زودی در 20 آوریل به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

به‌لطف شایعات زیادی که در چند روز گذشته پیرامون این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده می‌دانستیم که Le 2 گوشی خوبی خواهد بود؛ اما پس از دیدن تیزر جدید این گوشی که توسط Jia Yueting به اشتراک گذاشته شد، حدس می‌زنیم که شاید این دستگاه حتی بتواند انقلابی به راه بیندازد.

اسمارت‌فون Le 2 ؛ آیا عصر جدیدی درراه است؟

در این تیزر تبلیغاتی جدید که توسط مؤسس این کمپانی در شبکه اجتماعی ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) به اشتراک گذاشته شده، قطعات شکسته شده‌ی یک گوشی را نشان می‌دهد که یک اتصال هدفون در راه رسیدن به آن است. به‌نظر می‌رسد جک 3.5 میلیمتری آن شکسته شده و در کنار آن یک پورت یو اس بی نوع C دیده می‌شود.

این موضوع می‌تواند نشانه‌ی خوبی باشد که جک سنتی هدفون در اسمارت‌فون Le 2  به‌نفع هدفون مبتنی بر پورت یو اس بی نوع C کنار رفته است. همچنین کلمات نوشته شده در بالای تصویر می‌گویند “ عصر یو اس بی نوع C، انقلاب صوتی در نسل جدید چگونه خواهد بود؟  “ به‌جز این تصویر مدیرعامل این شرکت گفته است که اکنون زمان رهایی از چیزی در این گوشی است.

بنابراین همه‌چیز حکایت از آن دارد که پرچم‌دار آینده LeEco  احتمالاً یکی از اولین رها کنندگان جک هدفون 3.5 میلیمتری است. قرار بر این بود که آیفون 7 اپل این درگاه را رها کند، LeEco مطمئناً قصد ندارد که این عنوان اولین رها کننده جک هدفون را به اپل واگذار کند و زودتر از این غول تکنولوژی جهان دست به‌کار شده است.

درباره مشخصات این گوشی باید گفت که انتظار می‌رود گوشی Le 2 با طراحی بدون حاشیه با یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل از راه برسد. در دل آن پردازنده هلیو X20 با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم قرار خواهد گرفت. این گوشی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. این نکته را باید یادآور شد که مدل پایه‌ای آن با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

اسمارت‌فون Le 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*