گلکسی C7

گلکسی C7 در بنچمارک انتوتو ؛ 4 گیگابایت رم تایید شد

سامسونگ امسال گوشی‌های متفاوتی را معرفی کرده که هر کدام از سری‌های مختلف گلکسی هستند. حال نوبت رسیده به سری C تا با معرفی گلکسی C7 شاهد عرضه‌ی یک گوشی دیگر از این کمپانی کره‌ای باشیم.

همان‌طور که می‌دانید سری جدیدی از گوشی‌های گلکسی به نام گلکسی C قرار است عرضه شود که تاکنون دو گوشی از این سری به نام‌های گلکسی C5 با شماره مدل SM-C5000 و گوشی گلکسی C7 با شماره مدل SM-C7000 در بنچمارک‌ها مشاهده شده‌ است. مدل C5 و C7 از گوشی‌های میان رده محسوب می‌شوند که البته از 4 گیگابایت رم بهره خواهند برد.

Galaxy-C7-AnTuTu-pre-launch_1گلکسی C7 که به تازگی در بنچمارک انتوتو لیست شده از صفحه‌ی فول اچ دی با رزولوشن 1,920 در 1,080 پیکسل بهره می‌برد. حافظه‌ی رم نیز همان‌طور که ذکر شد 4 گیگابایت بوده و 32 گیگابایت نیز حافظه‌ی رام در این موبایل موجود خواهد بود. این گوشی قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون 625 اسنپدراگون بهره ببرد که با معماری 64 بیتی ساخته شده و بر روی آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و یک پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 506 قرار گرفته است.

دوربین 16 مگاپیکسلی نیز گویا در عقب این گوشی میان رده یافت خواهد شد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 قرار خواهد داشت تا بتوانید از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشید.

انتظار می‌رود که این گوشی نیز مجهز به سنسور اسکنر اثر انگشت باشد که بر روی دکمه خانه قرار گرفته است. گلکسی C7 که دارای بدنه‌ی فلزی است انتظار می‌رود از شارژ سریع و همچنین ارتباطات 4G LTE بهره ببرد. گلکسی C7 از صفحه‌ی بزرگ‌تری نسبت به C5 بهره می‌برد بنابراین واضح است که ابعاد آن نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

متاسفانه این مشخصات، تنها اطلاعاتی است که از این گوشی در اختیار داریم و زمان عرضه یا قیمتی که این گوشی به همراه خواهد داشت مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*